    From: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: GSM PLAY - się zapycha?
    Date: Mon, 1 Jun 2009 13:16:11 +0200

    "ALEX Przekliniak" news:h00ajt$cg2$1@inews.gazeta.pl

    > No i ta sieć jest beznadziejna od lat. Takiej tragedii jaką ma od zawsze
    > Plus w życiu nie widziałem.

    Ja osobiście byłem z nimi związany prawie od początku (nie liczę około
    rocznego epizodu z Ideą). Zawsze było full zadowolenie. Ale to co zaczęli
    odpierniczać ostatnio przeszło moje najśmielsze oczekiwanie.
    Już nie robię afery o denną ofertę gdyż zdążyłem się przyzwyczaić, że tworzą
    je ludzie którzy chyba bladego pojęcia o rynku nie mają, a zatrudnienie
    znaleźli w Polkomtelu chyba z nadania partyjnego czy innego dziadostwa.
    Jeżeli jednak wysyłam kilka piśm, proszę i błagam o zainteresowanie kiepskim
    zasięgiem na jednym z największych osiedli w mieście i otrzymuję odpowiedź,
    że może w grudniu po południu coś tam postawią z GSM to już mi się dalszej
    współpracy z nimi kompletnie odechciewa... A po kilku miesiącach jak sobie
    odpuściłem korespondencję, która bardziej przypominała monolog albo rozmowę
    z osobą lekko ograniczoną, dostaję od Plusa e-maila, że z powodu jakiś tam
    oszczędności nie mam co liczyć na postawienie nowej stacji w moim
    sąsiedztwie z tego powodu, że w chwili obecnej ich priorytetem jest 3G i na
    chwile obecną o 2G mogę zapomnieć... Rybka z tym, że wykonanie połączenia po
    2G przypomina mordęga a i na 3G też nie lepiej - no ale problemu przecież
    nie ma. Najważniejsze jest to, że Plus to największa sięc w Polsce, której
    oferta jest tak dobrana aby klient był szczęśliwy i dumny z tego, że jest
    Plusie i przypadkiem nie udrzył łokciem w miejsce gdzie powstaje prąd... :)
    U mnie czara goryczy się przelała i przeszedłem do świeżości - jest OK.

    > A co mnie to obchodzi? To ich problem.

    Egoizm przez Ciebie przemawia Alexie. Nie wszyscy porzucili Plusa na rzecz
    innych operatorów :) A ludziom źle nie życzę, więc trochę mi ich żal, że
    największa sieć w PL (ciekawe czy nadal jeszcze nią jest) kompletnie ma w
    d... to aby klienci mogli w komfortowych warunkach przeprowadzać rozmowy, z
    których przecież Plus żyje.