    From: "Marcin J. Kowalczyk" <m...@u...inds.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: GTS Czestochowa porazka totalna :/
    Date: Fri, 08 Dec 2006 18:48:58 +0100
    Sender: k...@i...admin

    przemon napisał(a):
    > jaki mają SLA w GTS ?

    ja mam następujący:

    §9. Gwarancja Jakości Usług (SLA)
    1. Definicje
    1.1. Czas Niedostępności Usługi (CN) - sumaryczny czas w miesiącu
    kalendarzowym, w których gwarantowane parametry Usługi nie osiągały
    poziomu ustalonego w Umowie, liczony pomiędzy otwarciem Zgłoszenia
    Problemu a jego zamknięciem, po którym gwarantowane parametry Usługi
    wrócą do poziomu ustalonego w Umowie.
    1.2. Dostępność Usługi (DU) - procent wyliczony ze wzoru: (1 - (CN /
    (liczba dni w miesiącu * 24))) * 100%
    1.3. Poziom Obsługi Serwisowej - poziom obsługi technicznej przypisany
    do danego rodzaju usługi lub wybrany przez Abonenta w formie usługi
    dodatkowej.
    1.4. Zgłoszenie Problemu - rejestrowane w Systemie Zarządzania
    Problemami zgłoszenie Abonenta dotyczące awarii lub nieprawidłowości w
    funkcjonowaniu Usługi, mające wpływ na obniżenie parametrów ustalonych w
    Umowie.
    2. Operator gwarantuje zachowanie parametrów Usług objętych niniejszą
    Umową przez czas odpowiedni do Poziomu Obsługi Serwisowej, zgodnie z
    poniższą tabelą

    nie mniej niż 99,50% czasu w miesiącu (CN poniżej 3 godziny 36 minut)
    dla poziomu Platinum

    3. W przypadku zaistnienia awarii, Operator przyzna Abonentowi
    rekompensatę o wysokości obliczonej zgodnie z poniższą tabelą.

    Poziom Obsługi Serwisowej Dostępność Usługi (DU) Rekompensata
    Platinum >=99%, <99,5% (100% - DU) * wysokość miesięcznej Opłaty
    Abonamentowej
    >=90%, <99% (100% - DU) * wysokość miesięcznej Opłaty Abonamentowej * 3
    <90% 100 % wysokości miesięcznej Opłaty Abonamentowej