  • 1. Data: 2006-12-08 16:15:08
    Temat: GTS Czestochowa porazka totalna :/
    Od: Mariusz 'Lesio' Leśnikowski <3...@p...FyMy>

    Ciekawa polityka firmy, dwa razy w ciagu tygodnia pada i GTS nic sobie z
    tego nie robi.

    Sroda, ok 9:00 - brak neta. Dzwonisz i zostajesz poinformowany ze
    internet nie dziala bo w krakowie nie ma pradu w wezle. Hmm ciekawe bo
    jestesmy podpieci pod katowice a nie krakow... tymbardziej ciekawe ze
    jak krakow padl to nie mozna bylo zadnego ip pingnac w czestochowie
    ktory nalezy do GTS.

    Piatek znowu ok 9 qpa, dodzwonic sie na super duper blulajn gts graniczy
    z cudem. Oczywiscie jak zwykle zlewka, czytaj u nich wszystko dziala.

    To nie pierszy raz jak GTS pokazuje jak ladnie dziala. jakies 3 tygodnie
    temu wymieniali router w Czewie, po wymianie wszystko padlo na ok 2h. Wg
    GTS nic sie nie stalo, nawet slowa przepraszam czy spier... nie
    uslyszelismy.
    Czasami sadze ze GTS robi sie jak TPSA czytaj u nas dziala, prosze
    zrestartowac modem :/

    .: Lesio :.
    www.bloklan.org
    GG:1163804

  • 2. Data: 2006-12-08 16:32:50
    Temat: Re: GTS Czestochowa porazka totalna :/
    Od: "Marcin J. Kowalczyk" <m...@u...inds.pl>

    Mariusz 'Lesio' Leśnikowski napisał(a):
    > Czasami sadze ze GTS robi sie jak TPSA czytaj u nas dziala, prosze
    > zrestartowac modem :/

    Sorry - w TPNet przez prawie 4 lata nie było tyle awarii ile GTS
    zafundował w ciągu ostaniego pół roku

  • 3. Data: 2006-12-08 16:57:33
    Od: Mario <o...@o...pl>

    dziś od godz 00.00 do 8 rano leżał w Szczecinie........
    Informacja była taka : przecięty światłowód , nie wiemy ile jeszcze
    awaria potrwa, może uda się puścić ruch po jakimś alternatywnym
    łączu.............

    Banda baranów, pewnie wszyscy smacznie spali i dopiero rano ktoś
    łaskawie przełączył wajche na coś tymczasowego.

    --
    MZ

    Freude am Fahren

  • 4. Data: 2006-12-08 17:19:26
    Od: "Marcin J. Kowalczyk" <m...@u...inds.pl>

    Mario napisał(a):
> [...]
    > Informacja była taka : przecięty światłowód , nie wiemy ile jeszcze
    > awaria potrwa, może uda się puścić ruch po jakimś alternatywnym

    był okres kiedy coś takiego przerabiałem co 3 tygodniie... Za kazdym
    razem po 8h przerwy

  • 5. Data: 2006-12-08 17:31:37
    Od: przemon <p...@p...fm>

    Marcin J. Kowalczyk napisał(a):
    > był okres kiedy coś takiego przerabiałem co 3 tygodniie... Za kazdym
    > razem po 8h przerwy
    jaki mają SLA w GTS ?

  • 6. Data: 2006-12-08 17:36:49
    Od: m...@n...pl

    przemon <p...@p...fm> wrote:
    > jaki mają SLA w GTS ?

    SLA jest takie jakie klient podpisze w umowie, ktora zawiera.

    pz

    --
    Marcin Mazurek

    http://www.netsync.pl/ - :::: - nic-hdl: MM3380-RIPE
    GnuPG 6687 E661 98B0 AEE6 DA8B 7F48 AEE4 776F 5688 DC89

  • 7. Data: 2006-12-08 17:48:58
    Od: "Marcin J. Kowalczyk" <m...@u...inds.pl>

    przemon napisał(a):
    > jaki mają SLA w GTS ?

    ja mam następujący:

    §9. Gwarancja Jakości Usług (SLA)
    1. Definicje
    1.1. Czas Niedostępności Usługi (CN) - sumaryczny czas w miesiącu
    kalendarzowym, w których gwarantowane parametry Usługi nie osiągały
    poziomu ustalonego w Umowie, liczony pomiędzy otwarciem Zgłoszenia
    Problemu a jego zamknięciem, po którym gwarantowane parametry Usługi
    wrócą do poziomu ustalonego w Umowie.
    1.2. Dostępność Usługi (DU) - procent wyliczony ze wzoru: (1 - (CN /
    (liczba dni w miesiącu * 24))) * 100%
    1.3. Poziom Obsługi Serwisowej - poziom obsługi technicznej przypisany
    do danego rodzaju usługi lub wybrany przez Abonenta w formie usługi
    dodatkowej.
    1.4. Zgłoszenie Problemu - rejestrowane w Systemie Zarządzania
    Problemami zgłoszenie Abonenta dotyczące awarii lub nieprawidłowości w
    funkcjonowaniu Usługi, mające wpływ na obniżenie parametrów ustalonych w
    Umowie.
    2. Operator gwarantuje zachowanie parametrów Usług objętych niniejszą
    Umową przez czas odpowiedni do Poziomu Obsługi Serwisowej, zgodnie z
    poniższą tabelą

    nie mniej niż 99,50% czasu w miesiącu (CN poniżej 3 godziny 36 minut)
    dla poziomu Platinum

    3. W przypadku zaistnienia awarii, Operator przyzna Abonentowi
    rekompensatę o wysokości obliczonej zgodnie z poniższą tabelą.

    Poziom Obsługi Serwisowej Dostępność Usługi (DU) Rekompensata
    Platinum >=99%, <99,5% (100% - DU) * wysokość miesięcznej Opłaty
    Abonamentowej
    >=90%, <99% (100% - DU) * wysokość miesięcznej Opłaty Abonamentowej * 3
    <90% 100 % wysokości miesięcznej Opłaty Abonamentowej

  • 8. Data: 2006-12-08 19:22:43
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    Mariusz 'Lesio' Leśnikowski napisał(a):

    > Czasami sadze ze GTS robi sie jak TPSA czytaj u nas dziala, prosze
    > zrestartowac modem :/

    trzeba się było podłączyć do mnie, a nie do nich :)

    ja zauważyłem pad GTS jak kowal do mnie zadzwonił i zapytał, czy u mnie
    tez leży gts :)

    bgp rulez !

    Wojtek

  • 9. Data: 2006-12-08 19:25:05
    Od: "Marcin J. Kowalczyk" <m...@u...inds.pl>

    crazy bejbi napisał(a):
    > trzeba się było podłączyć do mnie, a nie do nich :)

    polityka panie, polityka ;]

    > ja zauważyłem pad GTS jak kowal do mnie zadzwonił i zapytał, czy u mnie
    > tez leży gts :)

    tylko ze tobie na party-line sie nie udalo dodzwonic :P a mnei tak :P

    > bgp rulez !

    tez zalatwiam backupa ;]

  • 10. Data: 2006-12-08 19:34:31
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    Marcin J. Kowalczyk napisał(a):
    > polityka panie, polityka ;]

    na politykę nie ma rady :)

    > tylko ze tobie na party-line sie nie udalo dodzwonic :P a mnei tak :P

    stwierdziłem, że chyba szkoda mojego czasu oczekiwania, że "wszyscy
    konsultacji są zajęci" i pieniędzy, bo dzwoniłem na numer warszawski.
    po piątej informacji o braku wolnych konsultantów dałem spokój.

    wojtek