    From: "Komuch" <p...@N...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: GTS - pytanie.
    Date: Tue, 7 Dec 2004 23:40:15 +0100

    Użytkownik "Tomasz Nowak" <t...@n...netventure.pl> napisał w wiadomości
    news:cp59c6$27u$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Heh, idź jutro rano do prezesa i powiedz mu uczciwie:
    > - Panie prezesie, wydajemy na łącze do Internetu co miesiąc
    > niemałą kasę i popełnia Pan duży błąd powierzając decyzje
    > o zakupie pasma osobie, która się na tym nie zna.
    > Zatrudnienie kompetentnego konsultanta w tym zakresie
    > przyniosłoby firmie wymierne korzyści finansowe.

    Heh, no tak ...
    Nie obrażając nikogo - ale muszę to powiedzieć ...
    Widać poziom wiedzy i umiejętności co niekórych ludzi na tej grupie jest na
    tak wysokim poziomie, że już po jednym prostym pytaniu potrafią ocenić
    poziom wiedzy innego człowieka.
    Myślę, że prezes zanim mnie zatrudnił zasięgnął opinii o mnie u wielu
    innych, nie ocenił mnie po jednym pytaniu.

    Ja zadałem konkretne pytanie - nie chcąc na nie odpowiadać, nie trzeba było
    wogóle zabierać głosu.

    Sądzę że jeżeli wszyscy tutaj by mieli Pańskie podejście do pytających, nie
    byłoby tej grupy, bo odpowiedzią na każde pytanie byłoby wytykanie
    niewiedzy. Ja już taki jestem, że jeżeli czegoś nie wiem, to poprostu pytam.
    Jeżeli moje pytanie było jakąś zbrodnią - to przepraszam bardzo.

    Jednak odpowiedź już otrzymałem na maila, widać są jeszcze osoby, które chcą
    się podzielić swoim doświadczeniem.

    Z poważaniem