  • 21. Data: 2012-06-04 18:32:22
    Temat: Re: GUID + USB + HID + MOUSE
    Od: " alter amonu dawn, zn, j NOMA" <f...@g...pl>

    g...@s...invalid (Adam Wysocki) napisał(a):

    > Bo to rasowy troll. Zobacz jego działalność na pl.misc.elektronika...

    Poznasz dresa po głupocie i po tym że wyzywa innych od trolli.
    Trolle nie istnieja poza bajkami itp, nt mentalne dresy jak
    najbardziej, (ew definicja trolla jest zwrotna i poniekad zaszczytna
    "troll to człowiek który nie podaba sie dresowi") <- it's true

  • 22. Data: 2012-06-04 18:52:20
    Od: " alter amonu" <f...@g...pl>

    identyfikator: 20040501 <N...@g...pl> napisał(a):

    > dodam tylko, że chciałbym coś odpalić na darmowym Borland C++ 5.5... ale
    > zupełnie nie wiem jak to zrobić, rozumiem, że muszę zassać WDK, trochę
    > wkurzające jest to, że WDK trzeba instalować, nie wiadomo ile zajmuje a jak
    > ktoś ma zapchany dysk to jest problem... jeden gość ze zleceń napisał mi
    > pewien kod z libusb, ale się później obraził i nie dokończył... chciałem to
    > wrzucić na moją stronkę, ale skoro się obraził to nie mogę tego zrobić...
    ot
    > take fakty.

    widze ze mam nasladowcow w borlandzie,
    bardzo ladnie tyle ze b55 mi sluzy do pisania
    1) czysto sytemowego, i
    2) w c, -
    pod innymi warunkami (np c++ + jakiestam nowe
    biblioteki) niekoniecznie musi dzialac ;-)

    raczej nie bierz sie za zlecenia jak nie umiesz
    programowac bo nic z tego nie wyjdzie (w sumie
    jakies doswiadczenie moze zyskasz ale i kupa
    stresu itd)
    Ja bym sie bral tylko za zlecenia w dzialakach ktore
    mam przetrenowane (np czystosystemowy program pod
    windowsa i to w tych dzialkach ktore mam na dzis
    opanowane czyli raczej grafika 2d, prosty openGL,
    ew kontraolki troche algorytmow itp
    - trzasnal bym mysle od reki i ladnie, ale z innymi
    nieprzetrenowanymi jeszce do konca tematami
    (jak audio, winsock itp mialbym pewnie jak nie klopoty
    to przynajmniej nieporzadanego stresa poki bym sie
    przez to nie przebil - tak to jest) (ps. nie przejmuj
    sie dresami)

  • 23. Data: 2012-06-04 19:09:57
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

> [...]
    > 2) w c, -
    > pod innymi warunkami (np c++ + jakiestam nowe
    > biblioteki) niekoniecznie musi dzialac ;-)

    miło miło ;o)
    mi sympatia przeszła z TASMa, też bardzo fajny i przyjemny produkt.

> [...]
    > to przynajmniej nieporzadanego stresa poki bym sie
    > przez to nie przebil - tak to jest) (ps. nie przejmuj

    to znaczy ja dałem ogłoszenie na zleceniach.

  • 24. Data: 2012-06-04 20:51:13
    Od: Przemek O <p...@o...eu>

    W dniu 2012-06-04 18:32, alter amonu dawn, zn, j NOMA pisze:

> [...]
    > najbardziej, (ew definicja trolla jest zwrotna i poniekad zaszczytna
    > "troll to człowiek który nie podaba sie dresowi")<- it's true

    IMHO Sam niekiedy niebezpiecznie ocierasz się o tę definicję... :/

    pozdrawiam,
    Przemek O.

  • 25. Data: 2012-06-04 22:23:14
    Od: " Alter Amonu dawn. zn. j. NOMA" <f...@g...pl>

    Przemek O <p...@o...eu> napisał(a):

    > IMHO Sam niekiedy niebezpiecznie ocierasz się o tę definicję... :/

    głupota bywa zarazliwa, jest rodzajem koszmaru ktory
    spowija,
    ale hiperćwokoburakodresiarstwo typu wypowiedzi "bo
    to rasowy troll" mi nie grozi (ale mam inne problemy,
    czuje sie głupio i staro, zalezaloby mi by zmadrzec,
    byc moze zombiasta glupta tej grupy mnie wlasnie
    spowija a byc moze glupota samego programowania
    (ktorego naduzywam a ktore jest "troche" odmozdzajacym
    zajaciem )

  • 26. Data: 2012-06-05 12:18:59
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    alter amonu dawn, zn, j NOMA <f...@g...pl> wrote:

    > Poznasz dresa po głupocie i po tym że wyzywa innych od trolli.

    Ale zapoznałeś się z twórczością wątkotwórcy na rzeczonej grupie i wiesz,
    o czym mówię, czy tak tylko sobie piszesz, żeby pisać?

    --
    Gof

  • 27. Data: 2012-06-05 19:02:14
    Od: "Waldek M." <w...@l...localdomain>

    Dnia Tue, 5 Jun 2012 10:18:59 +0000 (UTC), Adam Wysocki napisał(a):

    > Ale zapoznałeś się z twórczością wątkotwórcy na rzeczonej grupie i wiesz,
    > o czym mówię, czy tak tylko sobie piszesz, żeby pisać?

    Ech. A Ty ciągle jeszcze chcesz wierzyć, że Fir czyta
    to, co inni - w najlepszej wierze - zalecają mu przeczytać?
    Chciałbym mieć Twoją cierpliwość...

    Waldek

  • 28. Data: 2012-06-05 20:38:14
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    dziesięć zdrowasiek za Jarosława,
    bo już by fucki poleciały...

  • 29. Data: 2012-06-06 07:40:28
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Waldek M. <w...@l...localdomain> wrote:

    > Ech. A Ty ciągle jeszcze chcesz wierzyć, że Fir czyta
    > to, co inni - w najlepszej wierze - zalecają mu przeczytać?
    > Chciałbym mieć Twoją cierpliwość...

    Gdzieśtam jeszcze tli się nadzieja... niestety coraz mniejsza.

    --
    Gof

  • 30. Data: 2012-06-07 13:26:12
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    no to napisze wprost, czy możecie mi pomóc napisać program do odczytu danych
    z myszki i klawiatury USB? jeśli tak to mam wiele pytań, zacznę od tego:
    zassałem najnowszą dokumentację WDK, ale widzę, że wszystko w niej
    pozmieniali, gdzie jest dział dotyczący USB, znajduję wszystko jakoś
    pororzucane po całym dokumencie? nie można tego sensownie przeczytać...