  • Data: 2019-05-25 00:46:12
    Temat: Re: Galaxy S7 LAGUUJJEE
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 24 May 2019 20:45:42 +0200
    doszła do mnie wiadomość <5ce83bd8$0$17356$65785112@news.neostrada.pl>
    od z <...@...pl> :

    >Litości Android 8.0.0, Mamy Maj 2019 roku ;-)

    Nie mam litości, od wersji 4.3(korekta) TRIM powinien działać sam.
    Jednak jest pewien kruczek, TRIM to tylko dodatek do onzaczania zwolnionych stron
    pamięci
    flash, liczy się GC(garbage collector), który co pewien czas przygotowuje bloki
    pamięci
    Flash do ponownego zapisu(konsoliduje, kasuje, pilnuje OP).
    Sposób działania GC to sprawa producenta sprzętu, GC może działać w tle, w spoczynku,
    kiedy accu jest w stanie ładowania lub kiedy poziom accu jest większy od pewnej
    wartości,
    samych algorytmów GC jest sporo.
    Sprawdź sobie w specyikacji swojego sprzętu.(jeśli takowa inormacja w niej jest).
    Zrób sobie cykl ładowania przy włączonym smartfonie, jeśli responsywność systemu
    wzrośnie
    to będzie znaczyło, że Trim i GC prawdopodobnie działa sprawnie(prawdopodobnie, bo
    może
    wystąpić zjawisko urojonego wzrostu wydajności, zobaczysz to, czego się spodziewasz).

    >Dalej capaneum jest przywrócenie do ustawień fabrycznych?
    >Tym bardziej że nie jest zaśmiecony przez gimnazjalistę.

    Android to wielki śmietnik, sam sobie robi burdel.