  • 1. Data: 2019-05-24 09:32:02
    Temat: Galaxy S7 LAGUUJJEE
    Od: z <...@...pl>

    Za namową grupowiczów od pół roku używam Galaxy S7.
    Argumentem miał być dobry aparat foto, amoled, solidne wykonanie (choć
    szkła nie można nazwać solidnym wykonaniem) oraz stabilność i płynność
    działania Androida na flagowcu w miarę jeszcze młodym.
    I co? I du... zbita.
    Miesiąc czy dwa temu a może nie zauważyłem kiedy (chyba aktualizacja)
    zaczęło się coś pier.... Jak mu się da coś trudniejszego do zrobienia
    typu odpal nawigację i ścisz muzykę ;-) to potrafi zawisnąć.
    Albo: Kończę rozmowę, patrzę na ekran i dalej czarny ekran przez kilka
    sekund.
    Zbawienne jest zrestartowanie urządzenia. Jakiś czas jest spoko.
    Jestem mocno zawiedziony. Poprzedni Z3 Compact śmiga nadal ładnie i tak
    nie irytuje. Jak ma sprawny dotyk na wyświetlaczu OCZYWIŚCIE ;-)
    Tak ma być? nie nastąpił postęp postęp w jakości softu od Galaxy S2? ;-)

    Piszę to tak w kontekście kupowania wysokiej półki po 2-3 latach od
    premiery za mniejsze pieniądze.
    Chyba nie warto. Może lepiej Redmi 6 NOWY póki jeszcze jest dostępny za
    porównywalne pieniądze.

  • 2. Data: 2019-05-24 10:20:50
    Temat: Re: GalaPsów S7 LAGUUJJEE
    Od: z <...@...pl>

    Pajdak Ty tutaj? ;-)

  • 3. Data: 2019-05-24 11:03:42
    Temat: Re: Galaxy S7 LAGUUJJEE
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
> [...]
    >zaczęło się coś pier.... Jak mu się da coś trudniejszego do zrobienia
    >typu odpal nawigację i ścisz muzykę ;-) to potrafi zawisnąć.

    Dziwne troche.
    A sprawdzales np ilosc wolnej pamieci "dyskowej" ?
    One maja/wymagaja calkiem sporej rezerwy.

    >Albo: Kończę rozmowę, patrzę na ekran i dalej czarny ekran przez
    >kilka sekund.

    Patrzyles w ustawienia - ma ciekawe opcje typu np rozpoznawanie
    twarzy, ktore moga sporo utrudniac :-)

    Ale z tego co piszesz ... aktualizacja, czy zainstalowales cos
    dziwnego ?

    >Piszę to tak w kontekście kupowania wysokiej półki po 2-3 latach od
    >premiery za mniejsze pieniądze.
    >Chyba nie warto. Może lepiej Redmi 6 NOWY póki jeszcze jest dostępny
    >za porównywalne pieniądze.

    Hm, dobrego aparatu bym sie w tym nie spodziewal, ale to nie
    najwazniejsze kryterium.

    Nowy ... wiec jeszcze dobrze nie przetestowany. A support ... taki
    sobie chyba.

    Jeszcze jest wersja - zresetuj calkowicie.

    J.

  • 4. Data: 2019-05-24 13:30:21
    Od: z <...@...pl>

    Miejsca wolne 26 Giga. Zainstalowałem standardowo 5-7 aplikacji od
    początku. Nie mam fejsbookoów i innego badziewia za to nawigacja (gps)
    udostępnianie netu i łączenie się do urządzeń BT bardzo często

    PS. Zamiast resetować to wolę go sprzedać albo podarować.
    Trzeba mieć jakieś zasady w życiu ;-)
    PS. 2. Na co dzień obserwuję 3 sztuki Redmi 4A. Jeden ascetycznie 5 dni
    na baterii a 2 sztuki przez młokosów. Telefony przeżyły, problemów z
    serwisem nie było i specjalnych lamentów na płynność też NIE MA.

  • 5. Data: 2019-05-24 14:17:44
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-05-24 o 09:32, z pisze:
> [...]
    > premiery za mniejsze pieniądze.
    > Chyba nie warto. Może lepiej Redmi 6 NOWY póki jeszcze jest dostępny za

    https://www.reddit.com/r/TheSilphRoad/comments/9jsg9
    f/samsung_galaxy_s7_very_laggy/e6vkahu/

    > update to the latest OS + security package.
    >
    > after you update, DO A FACTORY RESET! The update mechanism doesn't clean up after
    itself well

    > activate Developer Options in Samsung settings. Then reduce Window Animation Scale
    and Transition Animation Scale. I have mine as 0.5, but none can be used if really
    needed. Please Google these to understand the impact (visual only, low impact)

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 6. Data: 2019-05-24 14:57:01
    Od: z <...@...pl>

    Jak sobie radzić z lagującym galaxy S to przerabiałem mając S2.

    Masz jaką radę żeby flagowiec w 2019 roku nie LAGOWAŁ?
    (Data premiery 21 lutego 2016)

    Nadmienię że Z3 Compact tego nie robi.

  • 7. Data: 2019-05-24 15:07:32
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-05-24 o 14:57, z pisze:
    > Masz jaką radę żeby flagowiec w 2019 roku nie LAGOWAŁ?
    > (Data premiery 21 lutego 2016)

    http://blog.pclab.pl/mieszko/Dlaczego.m%C3%B3j.smart
    fon.zamula.si%C4%99.po.pewnym.czasie,312

    Sprawdź czy w ogóle trimuje pamięć, a potem:

> [...]
    needed. Please Google these to understand the impact (visual only, low impact)

    Mówiłeś, że aktualizowałeś więc podobny przykład ma autor postu z Reddita.

    > Miesiąc czy dwa temu a może nie zauważyłem kiedy (chyba aktualizacja) zaczęło się
    coś pier.... Jak mu się da coś trudniejszego do zrobienia typu odpal nawigację i
    ścisz muzykę to potrafi zawisnąć.

    Wiele razy pisałem, że czasem w Androidach mechanizm TRIMowania szwankuje.

    > Poprzedni Z3 Compact śmiga nadal ładnie i tak nie irytuje.

    Sony ma praktycznie zawsze włączony TRIM w najnowszych urządzeniach (po
    wydaniu Jelly Bean).

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 8. Data: 2019-05-24 15:39:02
    Od: z <...@...pl>

    Ja pier... To są temety z 2013 roku.
    Twierdzisz że dalej aktualne?
    Posprzątałem trochę na dysku
    poprawiłem wyświetlanie okien
    i uruchomiłem LagFix (fstrim) Trimmer (ZGROZA mam się czuć jakbym miał
    nadal Win XP?) ;-)

    Ten numer z amimacjami okien nie porzypuszczałem ale chyba zadziałał
    Ale nie to mnie wkur...
    Zobaczę czy będzie się przycinał/lagował

    Pozdro

  • 9. Data: 2019-05-24 17:32:49
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-05-24 o 15:39, z pisze:
    > Ja pier... To są temety z 2013 roku.
    > Twierdzisz że dalej aktualne?

    Jak najbardziej, aczkolwiek dziś większość smartfonów ma domyślnie
    włączony TRIM. Chodziło mi o metodę sprawdzania.

    > i uruchomiłem LagFix (fstrim) Trimmer (ZGROZA mam się czuć jakbym miał nadal Win
    XP?)

    Jeśli nie masz roota, fstrim Ci nic nie da.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 10. Data: 2019-05-24 19:29:58

    W dniu 2019-05-24 o 17:32, Filip454 pisze:

    > Jeśli nie masz roota, fstrim Ci nic nie da.

    To co mam zrobić żeby TRIM był?
    System zaktualizowany w marcu.