    From: Filip454 <f...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Galaxy S7 LAGUUJJEE
    Date: Sun, 26 May 2019 12:50:19 +0200

    W dniu 2019-05-26 o 12:43, Filip454 pisze:

    > Zakładam, że oczywiście nie posiadasz żadnego z ich telefonów :)
    >
    > To tak jakbyś szurał dupą po piasku i mówił, że wiesz jak się pływa w
    > wodzie.
    >
    > To nie jest numer, że malutka bateryjka trzyma nadal tak samo, tylko, że
    > ZUŻYTA bateria utrzymuje telefon w takiej samej prędkości działania. W
    > Andku telefon się wyłącza i papa, bateria do wymiany.
    >
    > Ja się zapytam - jak można ufać telefonom, w którym zacina się nawet
    > dialer? Przecież to kuriozum :)
    >
    > --
    > Filip454
    > [f...@g...com]

    Najbardziej hejtują iOS ludzie, którzy nigdy tego sprzętu w dłoni nie
    mieli, a właściwie: nie używali w praktyce i na co dzień.

    Żeby nie było - iPhone to żaden luksus, używkę można kupić za śmieszne
    pieniądze, a poza krajem to już nawet nie mówię, bo za oceanem to cenowo
    wychodzi jak za Androida ze średniej półki.

    Kiedyś też byłem tak zaślepiony, ale prawda jest taka, że każdy system
    ma wady i zalety, a zaletą iOS jest to, że działa bardzo płynnie i tego
    od telefonu powinno się wymagać. To powinno być normalne. Natomiast
    jeśli urządzenie z Androidem śmiga (jak np. OnePlus), będąc
    nieprzerabianym (prosto od producenta), to jest to wydarzenie na miarę
    odkrycia koła.

    Zamykanie się w skorupie ze względu na niecodzienne metody optymalizacji
    zużytej baterii to przegięcie.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]