    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Galaxy S7 LAGUUJJEE
    Date: Mon, 27 May 2019 09:34:53 -0500
    <5ce7ea1e$0$537$65785112@news.neostrada.pl> <qc8qan$fqo$1@dont-email.me>
    <5ce7f3f7$0$519$65785112@news.neostrada.pl> <qc92r2$23c$1@dont-email.me>
    <5ce82a17$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@4...com>
    <5ce83bd8$0$17356$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@4...com> <qca3to$71d$1@dont-email.me>
    <qcc6pl$m2q$1@dont-email.me> <5ce9a76b$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
    <qcdqk8$s4v$1@dont-email.me> <5ceaf997$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    <qcevpf$lsc$5@dont-email.me>
    <5ceb08b6$0$31099$65785112@news.neostrada.pl>
    <qcftrf$vud$1@dont-email.me> <5ceb86ff$0$529$65785112@news.neostrada.pl>

    "z" <...@...pl> wrote in message
    news:5ceb86ff$0$529$65785112@news.neostrada.pl...

    > Android nie wyłącza się niespodziewanie. Jak bateria w gorszym stanie to
    > po bożemu zamyka system coraz częściej.
    > Wcześniej użytkownik dostaje jasny komunikat że prądu brakuje

    Ale mi jest potrzebny smartfon WŁĄCZONY i gotowy do pracy, być
    może 5% wolniejszej ale wciąż sprawny. Na ch*j mi smartfon wyłączony?

    > Co Wy macie w tych wytycznych. Używaliście kiedyś jakieś normalne
    > telefony? "wyłącza się niespodziewanie"? CO TO JEST?

    Informacja że się wyłączył z powodu starej baterii nie oznacza że
    się spodziewałeś że się wyłączy - ten komunikat tylko informuje
    Ciebie o przyczynie niespodziewanego wyłączenia.

    > Uświadom sobie że takie urządzenie już jest uszkodzone i należy je
    > naprawić a nie dziadować na druciarstwie.

    Być może u Androida jest "uszkodzone" i tu się zgodzę, bo jak mi się
    urządzenie niespodziewanie wyłącza przy wskaźniku baterii 30-50%
    naładowania to tak bym to interpretował...
    Mi zależy na tym, aby smartfon MIMO WSZYSTKO działał, być może
    ciut wolniej ale wciąż działał.

    > Acholera wie jak taka aplowska niesprawna bateria się zachowa
    > katowana ponad swoje możliwości? A może wybuchnie? ;-)

    No właśnie nie jest katowana, jeśli CPU jest spowolniony 5%.
    Aleś Ty jest cieżki...