    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Galaxy S7 LAGUUJJEE
    Date: Mon, 27 May 2019 09:58:00 -0500
    <5ce7ea1e$0$537$65785112@news.neostrada.pl> <qc8qan$fqo$1@dont-email.me>
    <5ce7f3f7$0$519$65785112@news.neostrada.pl> <qc92r2$23c$1@dont-email.me>
    <5ce82a17$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@4...com>
    <5ce83bd8$0$17356$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@4...com> <qca3to$71d$1@dont-email.me>
    <5ce8f410$0$526$65785112@news.neostrada.pl> <qcc6s9$mp5$1@dont-email.me>
    <u...@4...net> <qcf1h2$3nr$1@dont-email.me>
    <5ceb0a62$0$535$65785112@news.neostrada.pl> <qcf5ni$qqp$1@dont-email.me>
    <5ceb9cdc$0$522$65785112@news.neostrada.pl> <qcgras$us1$2@dont-email.me>
    <5cebf65d$0$17365$65785112@news.neostrada.pl>

    news:5cebf65d$0$17365$65785112@news.neostrada.pl...
> [...]
    B-Factory-Unlocked-Smartphone-Grey-Pink-Gold-Silver/
    323500415419?hash=item4b522099bb%3Am%3Am9HRSSQG9mOh3
    d2YrkPkLRQ&LH_ItemCondition=1000

    > Does not ship to Poland.

    To był tylko przykład. Znajdź sobie takiego sprzedawcę co wysyła.

    > I to jest taka w miare pelnowartosciowa oferta, czy trzeba sobie zdawac
    > sprawe, ze to stary model i dobrze dzialal nie bedzie ? :-)

    Co to znaczy "w miarę pełnowartościowa oferta"?
    Czy kupno nówki rocznika 2018 mazdy w maju 2019 to jest
    pełnowartościowa oferta czy trzeba sobie zdawać sprawę
    że to stary model i dobrze działał nie będzie?? iPhone SE działa ok.
    Kupujesz sprzęt klasy iPhone 6S z tym samym chipsetem A9.

    > Bateria w tym jest wymienna ?

    Co to znaczy "wymienna"?

    > Ile kosztuje model 64GB ?

    Tyle za ile znajdziesz sprzedawcę na eBayu.

    > Ma to gniazdo na karte pamieci ?

    Nie ma.
    Żaden znany mi iPhone nie oferuje rozbudowy pamięci masowej.
    Łatwo jednak pozbyć się np. fotek, które zwykle zajmują najwięcej
    miejsca, ładując je wszystkie w darmową chmurę Google Photos.