    Subject: Re: Galaxy S7 LAGUUJJEE
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    <5ce7ea1e$0$537$65785112@news.neostrada.pl> <qc8qan$fqo$1@dont-email.me>
    <5ce7f3f7$0$519$65785112@news.neostrada.pl> <qc92r2$23c$1@dont-email.me>
    <5ce82a17$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@4...com>
    <5ce83bd8$0$17356$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@4...com> <qca3to$71d$1@dont-email.me>
    <qcc6pl$m2q$1@dont-email.me> <5ce9a76b$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
    <qcdqk8$s4v$1@dont-email.me> <5ceaaf83$0$539$65785112@news.neostrada.pl>
    <qcecrq$1em$2@dont-email.me>
    <5ceac332$0$17353$65785112@news.neostrada.pl>
    <qcev2m$lsc$1@dont-email.me> <5ceb0d75$0$521$65785112@news.neostrada.pl>
    <qcft96$ten$1@dont-email.me> <5ceb8445$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
    <qcgs9r$53e$1@dont-email.me>
    From: z <...@...pl>
    Date: Mon, 27 May 2019 18:09:28 +0200

    W dniu 2019-05-27 o 16:30, Pszemol pisze:

    > Możesz wymienić starą baterię na nową. Oczywiście. Ale jak sam
    > zauważyłeś sa to spore koszty i nie każdemu przeszkadza że mu się
    > nawigacja odpali na ekranie o sekundę później - nie ma sensu
    > użytkownika zmuszać do wydatków jeśli nie są niezbędne.

    Jak zauważyłeś po moim pierwszym poście spowolnienie/lagowanie 3
    letniego flagowca mnie wkur...ło.
    Takie samo mam wymaganie do ajfonów bo to w jakimś rozumieniu "flagowce" ;-)
    1-2-3 sekundy to kosmos w dzisiejszych czasach Kiedy ma się w rękach
    jeszcze flagowca...

    > Jesteś uprzedzony i patrzysz na wszystko negatywnie.

    A może jestem dorosły i nie chciałbym aby moje dziecko chodziło z
    "dynamitem" w kieszeni?
    Napisałem przecież że obojętnie jakiej firmy smartfon.

    > Mówimy o bateriach 2-3 letnich lub starszych.
    > O jakich reklamacjach bredzisz?

    Napisałem ogólnie. Telefony psują się też na gwarancji.
    WRÓĆ!
    Mój ajfon miał gwarancję od czasu uruchomienia 1 rok. a chyba leżał w
    szufladzie rok. czyli teoretycznie mógł być 3 letnim telefonem na
    gwarancji. Taka firma ;-)

    > Na Androdzie żyłbym w niepewności: czy jak wysiądę w obcym
    > mieście z samolotu i będę chciał odpalić nawigację to mi się
    > S7 wyłaczy

    To nie prawda. On się tak poprostu bez ostrzeżenia nie wyłącza

    czy mi się tym razem uda? Mając iPhone ze starą
    > baterią navigacja Ci się odpali, tylko sekundę-dwie później.

    I dalej nie będziesz wiedział kiedy padnie a nawet nie zauważysz że
    niedługo będziesz miał problem i się rzeczywiście wyłączy/wybuchnie ;-)

    > No własnie o tym mowa. Wolisz aby dało się zadzwonić za 1/2 sekundy
    > czy wolisz aby Ci się telefon wyłaczył z nienacka jak im podajesz adres?

    Wolę wymienić baterię jak już jest uszkodzona a nie jak już zdycha na
    amen bo wtedy jest mniej przewidywalna kiedy zdechnie.

    A bateria ważną rzeczą jest.