    From: Filip454 <f...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Galaxy S7 LAGUUJJEE
    Date: Tue, 28 May 2019 20:07:50 +0200
    <5ce7ea1e$0$537$65785112@news.neostrada.pl> <qc8qan$fqo$1@dont-email.me>
    <5ce7f3f7$0$519$65785112@news.neostrada.pl> <qc92r2$23c$1@dont-email.me>
    <5ce82a17$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@4...com>
    <5ce83bd8$0$17356$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@4...com> <qca3to$71d$1@dont-email.me>
    <5ce8f410$0$526$65785112@news.neostrada.pl> <qcc6s9$mp5$1@dont-email.me>
    <u...@4...net> <qcf1h2$3nr$1@dont-email.me>
    <5ceb0a62$0$535$65785112@news.neostrada.pl> <qcf5ni$qqp$1@dont-email.me>
    <5ceb9cdc$0$522$65785112@news.neostrada.pl> <qcgras$us1$2@dont-email.me>
    <5cebf65d$0$17365$65785112@news.neostrada.pl>
    <qchnqd$h8c$2@dont-email.me> <5cec65a2$0$541$65785112@news.neostrada.pl>
    <qchsip$6kj$2@dont-email.me> <qcj96h$4f5$1@dont-email.me>
    <5ced2966$0$543$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 2019-05-28 o 14:27, LordBluzg(R) pisze:
    > ....a Ty już powołałeś do życia magicznym pstryczkiem w menu, swoją
    > starą cegłę, jak radzi Filipek?

    Czy to przypadek, że każdy polski pajac pisze do mnie per "Filipek",
    jeśli go wkurzę? Wyczułem, że najczęściej polacy w ten sposób pokazują
    swoją zazdrość i okropny ból związany z pochodzeniem - zdrabniają wtedy
    imienia najbardziej jak się da lub przyrównują czyjeś imię do imienia,
    które nadali swojemu zwierzęciu. Tylko w Polsce zauważyłem taką
    tendencję, nigdzie indziej.

    Na przykład: "Mój pies się nazywa Kamil, tak jak Ty." albo "Mój kot się
    nazywa Marek, tak jak Ty, idealne imię dla kota." Czysta parodia.

    Polacy muszą mieć jakieś kompleksy, które są najwyraźniej związane z
    przyrównywaniem ich do zwierząt.

    Ta grupa (nie obrażając oczywiście niektórych naprawdę w porządku osób)
    to materiał na program do National Geographic. Nie dziwię się już teraz,
    czemu w globalnym Internecie nazywają Polaków "zwierzętami".

    Jestem Polakiem i się z tym nigdzie nie kryję - również za granicą, ale
    przez takich przygłupów jak Bluzg, jest mi czasem wstyd się przyznać do
    mojego pochodzenia. Jesteś wrzodem na dupie narodu polskiego.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]