    From: Filip454 <f...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Galaxy S7 LAGUUJJEE
    Date: Tue, 28 May 2019 20:27:01 +0200
    <5ce7ea1e$0$537$65785112@news.neostrada.pl> <qc8qan$fqo$1@dont-email.me>
    <5ce7f3f7$0$519$65785112@news.neostrada.pl> <qc92r2$23c$1@dont-email.me>
    <5ce82a17$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@4...com>
    <5ce83bd8$0$17356$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@4...com> <qca3to$71d$1@dont-email.me>
    <qcc6pl$m2q$1@dont-email.me> <5cec1cf4$0$541$65785112@news.neostrada.pl>
    <qch89q$h38$1@dont-email.me> <5cec2dd5$0$537$65785112@news.neostrada.pl>
    <qcjnk8$uol$1@dont-email.me>
    <5ced746c$0$17342$65785112@news.neostrada.pl>
    <qcjsld$1n4$2@dont-email.me>
    <5ced7c29$0$17347$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 2019-05-28 o 20:20, LordBluzg(R) pisze:
    > Coś cie uwiera w czaszce ale to nie rozum chyba :>

    Uwiera mnie następująca myśl: jak można być takim biedakiem umysłowym
    jak ty?

    > NIE ISTNIEJĄ. W Polsce pracuje się w firmach na Windows (głównie) do
    > których są doczepione programy z obsługą na Andka bo na ajfona tylko
    > niektóre i bzdur nie pisz. Może trwa implementacja obecnie ale
    > dotychczas było dno.
    >
    > Prosty przykład:
    >
    > Symfonia (Sage).

    Jakieś niszowe programiki do obsługi faktur. No pierdolony idiota xDDDDDD

    Symfonia na MAC owszem istnieje.

    Ty tak samo bzdur nie pisz, bo na Androida też nie istnieje wiele
    aplikacji. Podać przykłady, czy sam znajdziesz?

    Prosty przykład: Workflow - nawet nie masz pojęcia co to za apka, bo w
    sumie skąd możesz wiedzieć, jeśli nie masz iPhone'a.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]