    From: Filip454 <f...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Galaxy S7 LAGUUJJEE
    Date: Wed, 29 May 2019 00:37:54 +0200
    <5ce7f3f7$0$519$65785112@news.neostrada.pl> <qc92r2$23c$1@dont-email.me>
    <5ce82a17$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@4...com>
    <5ce83bd8$0$17356$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@4...com> <qca3to$71d$1@dont-email.me>
    <5ce8f410$0$526$65785112@news.neostrada.pl> <qcc6s9$mp5$1@dont-email.me>
    <u...@4...net> <qcf1h2$3nr$1@dont-email.me>
    <5ceb0a62$0$535$65785112@news.neostrada.pl> <qcf5ni$qqp$1@dont-email.me>
    <5ceb9cdc$0$522$65785112@news.neostrada.pl> <qcgras$us1$2@dont-email.me>
    <5cebf65d$0$17365$65785112@news.neostrada.pl>
    <qchnqd$h8c$2@dont-email.me> <5cec65a2$0$541$65785112@news.neostrada.pl>
    <qchsip$6kj$2@dont-email.me> <qcj96h$4f5$1@dont-email.me>
    <5ced2966$0$543$65785112@news.neostrada.pl> <qcjtds$735$1@dont-email.me>
    <5ced935f$0$532$65785112@news.neostrada.pl> <qck5c2$tip$1@dont-email.me>
    <5cedb6c6$0$521$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 2019-05-29 o 00:31, LordBluzg(R) pisze:
    > LordBluzg(R) nie umiesz czytać?

    No, czyli synonim do "Kretyn Jebany". Wszystko się zgadza.

    > Skąd taka wzniosła myśl u debila? Nie wiedziałaś że debil nie widzi swojej
    debilności?

    > Czyli siebie nie szanujesz, no przykre

    Najwięcej na tej grupie piszesz o debilach, czyli masz jakiś ukryty
    kompleks związany ze swoją inteligencją, bądź wiedzą i się nie dziwię
    parobku.

    > Pal zelówy :D Podoba mi się jednak udowodnienie twojej własnej tezy, że jesteś
    debilem :D to jak nasranie do własnego gniazda ale to gniazdo akurat było pod
    napięciem :D Fajnie cię jebło :D #podobamisię.

    Ty jesteś debilem i to patentowym, skoro nie widzisz różnicy między
    Polakiem i Polakiem... Po prostu nie potrafisz odczytać ukrytego
    przekazu, ale w końcu jesteś typowo polską larwą (w dodatku niesamowicie
    głupim jej okazem), więc niczego innego nie mogę się spodziewać.

    No kurwa mać, takiego debila jak ty, to ja dawno w internetach nie
    widziałem.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]