    Subject: Re: GalaxyS2 i9100 jak wgrać nowszego androida?
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    From: z <...@...pl>
    Date: Fri, 12 Aug 2016 20:13:17 +0200

    W dniu 2016-08-12 o 15:19, atm pisze:
    > Roznice robi chyba wersja po przecinku. Najnowsza oficjalna nie lapie sie.

    Musi być 4.4...

    Jestem po kilku nowszych softach.
    Wrażenia: działają jeszcze gorzej niż oryginalny chociaż w sieci
    chwalili i jest dużo wodotrysków.
    Dokładniej przetestowałem jakiegoś Slima. Gubi wifi, aplikacje np. do
    radia internetowego się wywalają, dźwięk się potrafi przycinać, dłużej
    łapie gpsa.
    Pokemon Go nie mogę dalej zainstalować.
    Być może dlatego że to znowu kilku godzin nauki wymaga :-)

    Generalnie cienko to widzę. Mam tablet 7 calowy ale dość nieporęczny do
    tej gry a i tak wali komunikatem że sprzęt jest nieodpowiedni.
    Pewnie chodzi o rozdzielczość bo Android 4.4.4 ale znowu na Atomie aż
    się boję znowu jakiejś niekompatybilności :-)

    Pewnie zastanawiacie się po co to wszystko? :-)
    To jedyna gra która wyciąga potomka z domu i zmusza do wysiłku
    fizycznego. Muszę to docenić :-)

    Aktualnie testuję cm-11-20141115-SNAPSHOT-M12-i9100.zip
    Trzymajcie kciuki :-)