    From: Chris <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Gdzie ostatni CPN przed Słowacją?
    Date: Wed, 21 Jan 2015 16:00:51 +0100

    W dniu 2015-01-21 o 15:33, J.F. pisze:
    > [...]
    >
    > Hm ... benzyna po pierwsze nie powinna takich numerow robic, wiec moze
    > jednak cos z autem ?
    > Paragon sprawdzales ? Znajomy tez tak mial, dopiero mu po fakturach
    > wyszlo ze ON zatankowal. A wszyscy domorosli mechanicy rozkladali rece
    > ... ci niedomorosli tez mogliby miec problemy.

    No bez przesady wiem co tankuję :) poza tym dla czego jak auto postało w
    cieple xx godzin to nagle samo z siebie odpaliło a od 11 do 18 nie
    potrafiło do tego paliwo nie szło z pompy dalej bo rozebrali przewody
    żeby zobaczyć czy idzie dalej.

    > Ja od paru lat na ON, tankuje gdziekolwiek, Orlen rzadko, drozsze marki
    > jeszcze rzadziej i problemow nie ma. Ale tez zima mrozna chyba tylko raz
    > byla.
    > Przy czym mrozna zima to ON ma nie tylko prawo ale wrecz obowiazek
    > "zamarznac", tylko ze mondeo ma podgrzewacz paliwa.
    > Czy cos daje - nie wiem.

    To pewnie był przypadek jeden na milion ale mam to gdzieś i po prostu na
    ich stacjach nie tankuję :) choć na innych pewnie paliwo jest i tak od nich.

    Co do benzyny i jakości paliwa to brat jest bardzo zadowolony z ORLEN bo
    mając Mazdę 6 MPS tankuje 98 i nigdy nie miał problemu a tankując np na
    BP zapala się check engine że paliwo do dupy i trzeba kompa szybko
    podpinać żeby skasować. Jak za długo pojedzie to auto się blokuje i
    serwis za 1000 zł na odblokowanie :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl