    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <m9u7pr$vua$1@node1.news.atman.pl>
    <54c2a94b$0$2140$65785112@news.neostrada.pl>
    <m9u9s0$2dt$1@node1.news.atman.pl>
    Subject: Re: Gdzie ostatni CPN przed Słowacją?
    Date: Fri, 23 Jan 2015 21:26:55 +0100

    Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości
    grup
    >Dokładnie - zwalniająca ilość transakcji jest na tyle śmieszna, że w
    >ogóle nie warto się zastanawiać jeśli to ma być główna karta do
    >płacenia.

    Moze, ale ja nie lubie byc codziennie w sklepie ... a tu tak co 3
    dni.

    >Kiedy było?
    >Niby czytam, ale jakoś musieli to specjalnie ukryć.
    >Zawsze niby piszą co się zmienia i na ile, ale tym razem jakoś mi w
    >oko nie wpadło.

    Listopad czy jakos tak - przyzwoicie wczesniej.
    Oczywiscie napisali tylko ze sie zmienia, dalej trzeba bylo grzebac.

    O, masz
    http://www.mbank.pl/aktualnosci/post,6010,zmiana-w-t
    aryfie-prowizji-i-oplat-mbanku.html
    Wyjatkowo dobry wzrok trzeba miec, aby te zmiany wyszukac :-)

    wczesniej chyba dali zapowiedz zmian.

    >Wiesz, na krajowych łatwiej to wykryć.
    >Masz papierek na 100 zł, a Ci potrącają 102 - głupi by się
    >zorientował że go rąbią.

    Czekaj czekaj - zakladam karte w EUR, place w EUR, to sie raczej
    szybko zorientuje.

    No i ... klient jednak wiecej placi w kraju niz za granica, wielu to
    pewnie tylko w kraju.
    Wplywy z zagranicznych niewielkie, a niezadowolenie klienta olbrzymie
    :-)

    J.