  • Data: 2009-01-21 10:25:03
    Temat: Re: Gdzie te telewizory z DVB-T?
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z środa 21 styczeń 2009 10:50
    (autor Jingiel
    publikowane na pl.rec.telewizja,
    wasz znak: <gl6k8g$g9d$1@node1.news.atman.pl>):

    > W telewizorze da sie ustawic, a jak twoi znajomi nie potrafia to ich
    > problem. I nie trzeba wchodzic w 3 menu. Zazwyczaj sie guzik na pilocie,
    > ktorym ustawiasz 4:3, wide, zoom, smart.

    Jak już się powycieracie po zapluciu, to czytajcie ze zrozumieniem. W
    telewizorach, jakie miałem ,,w ręce'' nie było opcji na lotniku. Tylko w 1.
    Ale i w nim był tylko przełącznik 4:3/16:9 i nie było opcji likwidacji
    kaszety. Nie mówię, że to norma, napisałem wyraźnie ,,Nie testowałem
    telewizorów za dużo, bo nie mam możliwości''. Niestety w tych modelach, co
    mają znajomi, tak niestety jest.

    Jeżeli to jest wyjątek, a nie norma, to tylko się cieszyć. Niestety
    sprzedawcy w sklepach patrzyli na mnie jak na wielbłąda, gdy o to pytałem,
    więc nie wiem czy przypadkiem jednak nie jest to norma.

    --
    Tristan

    Kupię konto typu DIRECTOR na YouTube w wersji sprzed googla.