    From: "Bebe" <e...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Gdzie uciec z TT
    Date: Fri, 24 Apr 2009 09:12:12 +0200

    Użytkownik "Krzysztof Wostal" <w...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:gsqkip$b2g$1@news.onet.pl...
    > Zastanawiam się nad ucieczką z TT do Simplus. Do Play na pewno nie ze
    > względów ideologicznych, a Orange jakieś takie też nie zbyt.
    > W TT całkiem mi się podoba, ale te stawki są zupełnie odstające od oferty
    > innych operatorów, a Era niestety zasięg ma kiepskawy. W centrum
    > 60tysięcznego miasta na górnym Śląsku zasięg potrafi na odcinku kilkunastu
    > centymetrów spaść z 7 do 2 kresek, a i przy siedmiu często przerywa. Do
    > tego samego aparatu włożyłem wczoraj kartę Simplus i rewelacja zasięgowa.
    > Czy warto jednak zaczekać i oszczędzić 61 PLN za przeniesienie numeru
> [...]

    powiem tak - nowa oferta orange jest przyzwoita - plus... podobnie - chociaż
    mi bliżej jednak do orange... (dużo znajomych w orange więc przyz asileniu
    za 100 zł to jednak cena niższa nie licząc innych promocji typu podwójne
    doładowanie których w plusie nie było nigdy) nie przekreśliłem też TT bo
    godzina za 29 groszy brzmi kusząco i tak właśnie działa :)

    --
    tylko mięczaki jedzą miód, twardziele żują pszczoły