  • Data: 2011-04-29 20:28:48
    Temat: Re: Gdzie w Warszawie kupi� now� Hond�?
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > a moĹźe nowe motocykle moĹźna kupowaÄ&#65533; jeszcze w jakiĹ&#65533; inny,
    sensowny sposĂłb?
    > podzieli siÄ&#65533; ktoĹ&#65533; opiniami? :)

    Jako że tradycyjnie na maksa na preclach nie dostałeś żadnej odpowiedzi
    przybliżającej Cię do finału Twoich poszukiwań, to może ja pomogę:

    W Motoriście pracuje od jakiegoś czasu niejaki Przemek Nowakowicz. Wiem,
    Motorista, ale Przemo to kompetentny i rzeczowy człowiek, którego mogę
    śmiało polecić. On sprzeda Ci Hondę tak, że będziesz zadowolony z
    transakcji. Opowieści o serwisach i salonach krążące po necie i forach
    traktuj z przymrużeniem oka, bo prawda jest zawsze gdzieś po środku. O ile
    dla kupujących sprzedawcy to zawsze oszuści (bo wiadomo - chcą zarobić),
    to kupujący często przez sprzedawców widziani są jako horda słowiańskich
    zwierząt o mocno roszczeniowej postawie. Oczywiście nikogo tutaj nie
    zamierzam usprawiedliwiać, żeby nie było.

    Jak chcesz kontakt do Przemka, to zapraszam na prv.

    Pozdr,
    Mariusz