  • Data: 2011-04-29 17:19:50
    Temat: Re: Gdzie w Warszawie kupić nową Hondę?
    Od: sted <usenet@wytnij_legionowo.info> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 29 Apr 2011 16:07:37 +0200, duddits <d...@n...pl> wrote:

    > No można choćby kupić zagranicą, ale to pewnie inni lepiej doradzą.

    no właśnie. widzę, że w UK można kupić za względnie przyzwoite pieniądze
    nową SV650.
    robił ktoś może taką operację? bo parę pytań mi się tu nasuwa:
    - gdzie i kiedy zarejestrować? w UK czy dopiero w Polsce? jakieś dodatkowe
    dokumenty są potrzebne?
    - jak z VATem w przypadku działalności gosp.? afaik powinni mi sprzedać
    bez VATu, a ja powinienem go zapłacić w Polsce, zgadza się?
    - co z gwarancją i serwisem w Polsce?

    --
    sted