    From: zefir <z...@S...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Gdzie w Warszawie kupić nową Hondę?
    Date: Sun, 08 May 2011 01:34:45 +0200

    W dniu 07.05.2011 23:41, Tytus pisze:
    > Siemka
    >
    > *** "zefir"
    > A jak oni w tej Motoriście nie wiedzą ile oleju wlać to trzeba by się
    > bać, przecież nowe moto
    > przychodzi suche chyba do dealera.
    >
    > Byc moze nie przychodzi suche, ale na pewno w kartonie nie do konca
    > zlozone, a byc moze mechanicy wlasnie w tym czasie zdobywaja nowe
    > certyfikaty do powieszenia na scianie i nie ma kto go solidnie zlozyc.
    > Ale luzzz i innym ASO Hundy w Warszawie szefostwo na jesieni zrobilo
    > ciecie kosztow. Znaczy zwolnilo wszystkich wykwalifikowanych mechanikow
> [...]

    Takie czasy, ja już sam robię sobie płot, sam reguluję zawory i sam
    szpachluję łączenia samodzielnie zamontowanych płyt gipsowych na
    poddaszu. Na fachowców nie mam nerwów. Gdzie jest ta niewidzialna ręka
    rynku, się pytam?

    P.S. Żołte moto to rozumiem, ale żółty kombinezon? Jak pszczółka Maja?

    --
    pzdr.
    zefir