    From: "Ewa" <n...@z...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Gdzie zainstalowały .. - TERAZ: jakie aplikacje zainstalować?
    Date: Fri, 3 Jul 2009 17:21:50 +0200

    > Z darmowych mówisz, na pewno X-plore jako manager plików, jak dla mnie rzecz z
    priorytetem nr 1, przyda się też Opera Mini. Ale
    > to, wiesz, tak jak byś napisała jakie darmowe aplikacje przydadzą mi się kupując
    komputer. Zależy co chcesz robić na tym
    > komputerze. Tu masz poświęcony twojemu pytaniu wątek
    http://forum.symbianos.pl/viewtopic.php?f=68&t=17935
    . Całe mnóstwo aplikacji
    > możesz sobie w pełni używać w czasie testowym, kilku tygodni, jak Ci będzie
    odpowiadać zapłacisz kilka dych lub ściągniesz sobie
    > pirata.

    Bardzo dziękuję. Rzeczywiście mnóstwo aplikacji.
    Mam już wstępną listę.

    Chciałabym jeszcze zapytać o dwa programy:

    1. Zależy mi na programie do czytania e-booków, w szczególności
    w formacie .pdf.
    Do tej pory planowałam zainstalować Mobireadera.
    Na stronie, którą podałeś, są jednak wymienione inne programy
    do tego służące: QReader i PDF+. Wymieniony jest także Acrobat Reader,
    ale rozumiem, że to ten, który w komórce już jest (standardowo).
    Na który z tych programów się zdecydować? Jakie mają zalety, a jakie wady?

    2. Nie ma na tej stronie nawet wzmianki o programie FontModifier.

    FontMagnifier oczywiście - przepraszam

    Czy ten program zwiększa w komórce wszystkie fonty (używane w różnych funkcjach)?
    Ponadto gdzieś czytałam w Internecie, że jako produkt firmy Psiloc nie jest
    zalecany. Czy to prawda?

    Pozdrawiam
    Ewa