  • 1. Data: 2009-07-02 20:05:36
    Temat: Gdzie zainstalowały się GoogleMaps?
    Od: "Ewa" <n...@z...com>

    Witam!

    Zainstalowałam właśnie na mojej E51 GoogleMaps.
    Instalacja przebiegła bez problemu, przy pytaniu
    czy w pamięć telefonu czy na karcie podałam kartę
    (mam tam dużo miejsca).
    Od razu po instalacji zostało odnalezione moje
    położenie. Spróbowałam jeszcze parę rzeczy i wyszłam.

    Problem: nie potrafię ponownie wejść do GoogleMaps.
    Na karcie pamięci tego nie widzę.

    Co powinnam zrobić żeby wejść do GoogleMaps?
    Bardzo proszę o pomoc.

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 2. Data: 2009-07-02 20:11:24
    Temat: Re: Gdzie zainstalowały się GoogleMaps?
    Od: "Ewa" <n...@z...com>

> [...]
    >
    > Problem: nie potrafię ponownie wejść do GoogleMaps.
    > Na karcie pamięci tego nie widzę.
    >
    > Co powinnam zrobić żeby wejść do GoogleMaps?

    Właśnie znalazłam. Były pod instalacje.

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 3. Data: 2009-07-02 20:29:43
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 02 Jul 2009 22:11:24 +0200, Ewa napisał(a):

    > Właśnie znalazłam. Były pod instalacje.

    Hmm.
    Na przyszłość: tam będzie wszystko, co sobie zainstalujesz ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl

  • 4. Data: 2009-07-02 20:52:26
    Od: "silesiac" <s...@w...pl>

    > Hmm.
    > Na przyszłość: tam będzie wszystko, co sobie zainstalujesz ;-)

    cytat miesiąca :-)))))))))))

  • 5. Data: 2009-07-02 21:17:40
    Od: Michał Rolka <u...@...rolka.info>

    Olgierd pisze:

    > Hmm.
    > Na przyszłość: tam będzie wszystko, co sobie zainstalujesz ;-)

    *prawie* wszystko. A przynajmniej na mojej E70 Handy Calendar
    zainstalował się w folderze Handy, natomiast Y-Browser w DrJukka.

    --
    Michał Rolka
    http://mrc.tychy.pl/

  • 6. Data: 2009-07-02 21:45:34
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    silesiac pisze:

    > cytat miesiąca :-)))))))))))

    LOL

    --
    pzdr, Piotr M

  • 7. Data: 2009-07-03 11:29:01
    Od: "Ewa" <n...@z...com>

    > Hmm.
    > Na przyszłość: tam będzie wszystko, co sobie zainstalujesz ;-)

    Po pierwsze to pierwszy raz instalowałam coś na komórkę. Po drugie
    zasugerowałam się pytaniem komórki gdzie chcę to zainstalować
    i idąc tym tropem szukałam na karcie. Przyznam się, że wcześniej
    tej ikonki "instalacje" w ogóle nie zauważyłam. Moje gapowe.

    A z dalszych odpowiedzi wynika, że nie "wszystko", ale "prawie wszystko"
    tam będzie.

    Przy okazji, jakie jeszcze darmowe aplikacje z Internetu warto zainstalować
    na E51?
    Mam na liście program Mobireader oraz kiedyś czytałam o programie
    pozwalającym robić powiększenie (nie wszystkie funkcje mają to "w sobie"),
    więc muszę teraz ten program znaleźć.
    A co jeszcze warto zainstalować na podstawie Waszych doświadczeń,
    z pewnością większych niż moje?

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 8. Data: 2009-07-03 12:14:13
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    Ewa pisze:

    > Przy okazji, jakie jeszcze darmowe aplikacje z Internetu warto zainstalować
    > na E51?

    Z darmowych mówisz, na pewno X-plore jako manager plików,
    jak dla mnie rzecz z priorytetem nr 1, przyda się też Opera
    Mini. Ale to, wiesz, tak jak byś napisała jakie darmowe
    aplikacje przydadzą mi się kupując komputer. Zależy co
    chcesz robić na tym komputerze. Tu masz poświęcony twojemu
    pytaniu wątek
    http://forum.symbianos.pl/viewtopic.php?f=68&t=17935
    . Całe
    mnóstwo aplikacji możesz sobie w pełni używać w czasie
    testowym, kilku tygodni, jak Ci będzie odpowiadać zapłacisz
    kilka dych lub ściągniesz sobie pirata.

    --
    pzdr, Piotr M

  • 9. Data: 2009-07-03 15:16:32
    Od: "Ewa" <n...@z...com>

> [...]
    > możesz sobie w pełni używać w czasie testowym, kilku tygodni, jak Ci będzie
    odpowiadać zapłacisz kilka dych lub ściągniesz sobie

    Bardzo dziękuję. Rzeczywiście mnóstwo aplikacji.
    Mam już wstępną listę.

    Chciałabym jeszcze zapytać o dwa programy:

    1. Zależy mi na programie do czytania e-booków, w szczególności
    w formacie .pdf.
    Do tej pory planowałam zainstalować Mobireadera.
    Na stronie, którą podałeś, są jednak wymienione inne programy
    do tego służące: QReader i PDF+. Wymieniony jest także Acrobat Reader,
    ale rozumiem, że to ten, który w komórce już jest (standardowo).
    Na który z tych programów się zdecydować? Jakie mają zalety, a jakie wady?

    2. Nie ma na tej stronie nawet wzmianki o programie FontModifier.
    Czy ten program zwiększa w komórce wszystkie fonty (używane w różnych funkcjach)?
    Ponadto gdzieś czytałam w Internecie, że jako produkt firmy Psiloc nie jest
    zalecany. Czy to prawda?

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 10. Data: 2009-07-03 15:21:50
    Temat: Re: Gdzie zainstalowały .. - TERAZ: jakie aplikacje zainstalować?
    Od: "Ewa" <n...@z...com>

> [...]

    Na który z tych programów się zdecydować? Jakie mają zalety, a jakie wady?

    2. Nie ma na tej stronie nawet wzmianki o programie FontModifier.

    FontMagnifier oczywiście - przepraszam