  • Data: 2014-09-21 17:02:09
    Temat: Re: Generator prostokąta z regulowanym wy=?ISO-8859-2?Q?pe=B3nieniem?=
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Mario" <m...@...pl> wrote in message
    news:lvmgej$a6p$2@mx1.internetia.pl...

    > Też mi się wydaje, że to zadanie idealne dla małego procka.

    Zabawne że to przeczytałem, bo taki dokładnie układ robiliśmy na jakimś
    małym procku jak w naszej robocie skończyły się wyświetlacze LCD
    z rurkami fluorescencyjnymi a zamiennik z LEDowym podświetlaniem
    nie łapał dobrze prędkości PWM sterującej starym wyświetlaczem
    i właśnie trzeba było zrobić płyteczkę pośrednika bez zmiany płyty głównej.