  • Data: 2010-05-18 10:49:58
    Temat: Re: Gliwice - Sosnowiec - jak jechac ?
    Od: jian <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-05-18 10:33, Xiant wrote:
    > Witam
    >
    > Jak wyglada sytuacja na drogach ? Wczoraj widzialem, ze na wysokosci 3
    > Stawow woda sie przelewala przez A4, czy dzisiaj da sie przejechac ta
    > trasa ? Czy moze lepiej zamiast A4 jechac srednicowka ? A co w tunelu
    > pod rondem w katowicach ?
    > W zwiazku z ta pogoda siedze od 2 w nocy w pracy i bede probowal sie po
    > 16 dostac w Gliwic do Sosnowca, podpowiedzcie cos, jesli mozna prosic.
    >

    > Pozdrawiam
    > Xiant

    88 odradzam wczoraj zamykali ze względu na roboty przy A1
    od strony bytomia w stronę gliwic jazda tylko przez miasto (nie da się
    przejechać 88 od strony gliwic w stronę bytomia też pewnie zamknęli

    możesz myknąć chorzowską i koło M1 wylecieć na 88 dalej na bytom i tam
    już góra na czeladź/sosnowiec ale wiem że bytom jest nieźle rozkopany
    ostatnio

    przebijanie się tyłem do sośnicy koło akademików nie jest zbyt dobrym
    rozwiązaniem bo na terenie giełdy gdzie A1 budują droga jest zalana
    wczoraj było z 20cm wody

    co do A4 to chyba najrozsądniejsza trasa obecnie