  • 1. Data: 2010-05-18 10:33:42
    Temat: Gliwice - Sosnowiec - jak jechac ?
    Od: Xiant <x...@p...onet.pl>

    Witam

    Jak wyglada sytuacja na drogach ? Wczoraj widzialem, ze na wysokosci 3
    Stawow woda sie przelewala przez A4, czy dzisiaj da sie przejechac ta
    trasa ? Czy moze lepiej zamiast A4 jechac srednicowka ? A co w tunelu
    pod rondem w katowicach ?
    W zwiazku z ta pogoda siedze od 2 w nocy w pracy i bede probowal sie po
    16 dostac w Gliwic do Sosnowca, podpowiedzcie cos, jesli mozna prosic.

    Pozdrawiam
    Xiant

  • 2. Data: 2010-05-18 10:49:40
    Temat: Re: Gliwice - Sosnowiec - jak jechac ?
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Xiant" <x...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Stawow woda sie przelewala przez A4, czy dzisiaj da sie przejechac ta
    > trasa ? Czy moze lepiej zamiast A4 jechac srednicowka ? A co w tunelu pod

    Wczoraj wieczorem tunel ok.

  • 3. Data: 2010-05-18 10:49:58
    Od: jian <j...@p...fm>

    On 2010-05-18 10:33, Xiant wrote:
> [...]
    > W zwiazku z ta pogoda siedze od 2 w nocy w pracy i bede probowal sie po
    > 16 dostac w Gliwic do Sosnowca, podpowiedzcie cos, jesli mozna prosic.

    88 odradzam wczoraj zamykali ze względu na roboty przy A1
    od strony bytomia w stronę gliwic jazda tylko przez miasto (nie da się
    przejechać 88 od strony gliwic w stronę bytomia też pewnie zamknęli

    możesz myknąć chorzowską i koło M1 wylecieć na 88 dalej na bytom i tam
    już góra na czeladź/sosnowiec ale wiem że bytom jest nieźle rozkopany
    ostatnio

    przebijanie się tyłem do sośnicy koło akademików nie jest zbyt dobrym
    rozwiązaniem bo na terenie giełdy gdzie A1 budują droga jest zalana
    wczoraj było z 20cm wody

    co do A4 to chyba najrozsądniejsza trasa obecnie

  • 4. Data: 2010-05-18 11:06:45
    Od: Xiant <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-05-18 10:49, jian pisze:

> [...]
    > wczoraj było z 20cm wody
    >
    > co do A4 to chyba najrozsądniejsza trasa obecnie

    A ktory wyjazd na A4 polecasz ? Jechac Rybnicka czy kolo Politechniki i
    wyjazdem z Sosnicy ? Wczoraj niedaleko Polibudy bylo niezle rozlewisko
    ale jeszcze sie dalo przejechac.

    Pozdrawiam
    Xiant

  • 5. Data: 2010-05-18 13:37:28
    Od: lukket <l...@g...pl>

    W dniu 2010-05-18 10:33, Xiant pisze:
> [...]
    > W zwiazku z ta pogoda siedze od 2 w nocy w pracy i bede probowal sie po
    > 16 dostac w Gliwic do Sosnowca, podpowiedzcie cos, jesli mozna prosic.

    Wczoraj jechałem o 23:00 od węzła Francuska A4 przez węzeł Murckowska w
    kierunku Sosnowca, i wszystko było ok, najmniejszych kłopotów.
    pozdr

  • 6. Data: 2010-05-18 14:37:18
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Tue, 18 May 2010 11:06:45 +0200, Xiant napisał(a):

    > Wczoraj niedaleko Polibudy bylo niezle rozlewisko
    > ale jeszcze sie dalo przejechac.

    Dzisiaj jest gorzej.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 7. Data: 2010-05-18 15:09:51
    Od: sp9mrn <s...@t...gmail.com>

    Jechac Rybnicka czy kolo Politechniki i
    > wyjazdem z Sosnicy ? Wczoraj niedaleko Polibudy bylo niezle rozlewisko
    > ale jeszcze sie dalo przejechac.

    Kujawska od Curie w kierunku sośnicy zamknięta. Zalane