  • Data: 2019-06-26 13:32:44
    Temat: Re: Głowica UKF sterowana przez I2C?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    a.pl...
    On 2019-06-21 20:06, Atlantis wrote:

    >Był taki projekt "skanera" (w latach 90-tych) w oparciu o głowicę
    >pełnopasmową od tv, może w tym kierunku pójść :-)

    Jak najbardziej ... tylko o taka glowice tez juz trudno :-)

    No i czy precyzja strojenia bedzie wystarczajaca - tam jest chyba z
    50MHz pasma na dolnym zakresie,
    a nam do FM potrzeba sie ustawic z dokladnoscia do 100kHz ...

    Za to ... mozna by odbierac wiele stacji naraz :-)

    Nadawanie tez bylo inne, jednowstegowe ... ale to sie chyba dopiero w
    detektorze objawialo.

    J.