  • 1. Data: 2009-01-16 16:10:22
    Temat: Re: Głupota i aktualizacja firmware obiektywu BŁĄD
    Od: Siwy <s...@o...usun.peel>

    Dnia 30-12-2008 o 20:13:07 Siwy <s...@o...usun.peel> napisał(a):

    > Po uzgodnieniu mailowym z obsługą Olympus, dzisiaj obiektyw wysłałem do
    > serwisu. Pisali, że wgrają nowy soft bez problemów. Za kilka dni dam
    > znać jak to wszystko się zakończy.

    No nareszcie. Mówiłem, że dam znać więc daję. Dzisiaj odebrałem od kuriera
    mój obiektyw. Naprawili w ramach gwarancji a więc za free, wszystko na ich
    koszt, łącznie z przesyłkami tam i z powrotem. Trwało to długo (ponad 2
    tygodnie) bo takie mają procedury. Niemniej w końcu mam obiektyw :)

    --
    Serdeczności,
    Siwy