  • 1. Data: 2009-01-16 15:24:16
    Temat: Uczynna dusza
    Od: Radio Erewan <r...@g...com>

    Czy znajdzie się jakaś dobra dusza, która ma trochę czasu, pod ręką lampę
    błyskową Elinchroma, Broncolora lub Elfo (z opcją wyzwalania fotocelą),
    lampę systemową i aparat (najchętniej C5d)?
    Chciał bym zrobić zdalnie mały teścik - 10 minut (jak lampa stoi sobie
    gdzieś gotowa do użycia).

    Radosław "Radio Erewan" Przybył; http://www.fototv.pl

  • 2. Data: 2009-01-16 15:30:09
    Temat: Re: Uczynna dusza
    Od: conik <c...@i...pl>

    Radio Erewan pisze:
> [...]
    > lampę systemową i aparat (najchętniej C5d)?
    > Chciał bym zrobić zdalnie mały teścik - 10 minut (jak lampa stoi sobie

    wyzwalanie blyskiem monitora;)?

  • 3. Data: 2009-01-16 15:39:00
    Od: Radio Erewan <r...@g...com>

    Dnia Fri, 16 Jan 2009 16:30:09 +0100, conik napisał(a):

    > wyzwalanie blyskiem monitora;)?

    Nie, choć to ciekawa koncepcja :-)

    Radosław "Radio Erewan" Przybył; http://www.fototv.pl

  • 4. Data: 2009-01-16 15:50:24
    Od: Radio Erewan <r...@g...com>

    Dnia Fri, 16 Jan 2009 16:39:00 +0100, Radio Erewan napisał(a):

    > Nie, choć to ciekawa koncepcja :-)

    Nikonem tez nie pogardzę.

    Radosław "Radio Erewan" Przybył; http://www.fototv.pl

  • 5. Data: 2009-01-16 16:24:53
    Od: conik <c...@i...pl>

    Radio Erewan pisze:

    > Nikonem tez nie pogardzę.
    >
    > Pozdrawiam

    nikon i lampy jest ale zaraz wychodze wiec moze napisz na priv o co chodzi

  • 6. Data: 2009-01-16 21:47:35
    Od: "Rakan" <n...@p...fm>

> [...]
    > lampę systemową i aparat (najchętniej C5d)?
    > Chciał bym zrobić zdalnie mały teścik - 10 minut (jak lampa stoi sobie

    no mam....jutro bede w studio, napisz o co biega
    ale nie c5d tylko mk2

    rakim