  • Data: 2007-03-31 18:41:59
    Temat: Re: Gminny internet
    Od: "Jan Werbinski" <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    Nic nie będzie wycięte, bo kumaty user na bieżąco z technologią zrobi tak:
    zaloguje się jednocześnie na kilkudziesięciu MAC żeby ominąć limity per
    host,
    użyje P2P na porcie 80, SSL, szyfrowanym itp,
    dodatkowo uruchomi Hamachi, nei wiem czy też nie na porcie 80 lub 443.

    A ja zanim zbankrutuję i pojadę obierać kartofle w UK, zrobię na serwerze w
    Kinszasie stronę informującą o sposobie używania szyfrowanego P2P
    omijającego zabezpieczenia, żeby 90% takich darmowych sieci się zatkało po
    miesiącu. Być może ktoś zrobi program automatyzujący powyższe.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/