    From: kulek <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Gminny internet
    Date: Mon, 16 Apr 2007 15:09:04 +0200

    Marek Sagat napisał(a):

    > Mnie nie musisz przekonywać, przekonaj tych co mają "darmowe minuty". Ja
    > w tym projekcie widze raczej próbę urobienia sobie elektoratu przed
    > kolejnymi wyborami.

    > Jak już ktoś słusznie zauważył, błędnie zakładasz, że wójt będzie się
    > kierował szeroko pojętym dobrem społecznym. Jak znam życie, to projektem
    > będzie kierował teść/szwagier/brat a nakład z pieniędzy "niczyich" jaki
    > by nie był i tak się opłaci.

    > pozdrawiam
    > Marek Sagat

    zakładam tak jak powinno się zakładać, to że może u Ciebie tak jest nie
    znaczy, że wszędzie. Poza tym mówię o samym darmowym internecie. Do tego
    dołożyłem kilka założeń (że będzie za darmo tylko www i poczta, a
    reszta wycięta nawet z GG). Pisałem też, że najlepiej aby to było w
    formie dotacji tzn. Urząd do jakiejś kwoty współfinansuje abonament
    (niezależnie od dostawcy). Po przedstawieniu umowy i faktur.
    A najważniejsze, to żeby nie biadolić i myśleć co zrobić żeby na
    "darmowym" zarobić.