  • Data: 2017-03-29 12:09:56
    Temat: Re: Gniazda GU 5,3 z długim przewodem
    Od: Roman Rogóż <r...@s...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-03-29 o 11:01, r...@k...pl pisze:
    > W castoramach itp. są takie kabla z gniazdem (oprawką) GU 5,3 i kablem jak te:
    > https://www.leroymerlin.pl/files/media/image/885/141
    6885/product/oprawka-do-lamp-gu5-3-gu5-3-ans-lightin
    g,oprawka-do-lamp-gu5-3-gu5-3-ans-lighting,main.jpg

    > Tylko, że ten kabel jest dla mnie za krótki, a łączenie nie wchodzi w grę
    > (ledwo to wchodzi w cienką rurkę).
    >
    > Nie wiecie gdzie mogę kupić takie gniazdo z czymś w rodzaju kostki do
    > przyłączenia własnego kabla? Albo takiej oprawki z dłuższym przewodem
    > (najlepiej z 1m)?
    >
    > Wymienić tego gniazda na np. GU 10 pewnie się nie da?

    Przyciąć jeden z kabli żeby były różnej długości i dolutować
    przedłużenie, ale nie na zakładkę i "owijkę"tylko wsunąć druciki jednej
    linki w drugą. Po założeniu koszulki termokurczliwej albo oryginalnej
    silikonowej izolacji zdjętej z obciętego fragmentu, grubość w miejscu
    łączenia nie powinna być większa od normalnej.