    From: heby <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Gniazdko 230V Wifi
    Date: Sun, 10 Nov 2019 11:52:54 +0100
    <5dc5b1ae$0$17354$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <5dc6b09f$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl> <qq6jee$r3t$1@dont-email.me>
    <s...@f...lasek.waw.pl>

    On 09/11/2019 16:18, Jarosław Sokołowski wrote:
    > A co to ja OBOP czy inny CBOS jestem, żeby pisać o większości przypadków?!
    > Piszę wyłącznie o własnych. I nie o większości, lecz o wszystkich.

    Ja też pisze o mojej większości. To że to większość ogólna sobie
    dopowiedziałeś.

    > Tego właśnie się spodziewałem. Nektórzy tak mają. Po prostu świat się
    > na nich uwziął.

    Nie, to tyko brak dostosowania usługi do realiów. Najzwyczajniej firmy
    kurierskie nie pojeły jeszcze że odbiorami paczek bywają inni niż
    bezrobotni, emeryci i renciści. I nic nie wskazuje na to że to się zmieni.

    PS. "Zamawiaj więc na firmę". Tutaj kurier wykazuje się wrodzoną
    umiejętnością dostarczania paczek po godzinach pracy. Nie zawsze, ale na
    tyle często że zaczyna to być irytujące. Taka rosyjska ruletka.

    PS2. Niedostarczenie paczki w jednym z przypadków kosztowało mnie
    wycieczkę 30km od domu. "Bo tak akurat mają sortownie". Na szczęscie
    ostatni zostawiają po sklepach w okolicy. Czynnych do 18 ale w praktyce
    bywa że "paaaanie, po 15 klienta nie ma, to zamykam". Jak widzisz
    paczkomaty Inpost najzwyczajniej w świecie wyczuwa dlaczego ludzie chcą
    mieć jak najmniej do czynienia z białkiem in persona.

    PS3. Sytuacja z przed kilku lat: skrytka pocztowa. Możesz przyjśc kiedy
    chcesz i odebrać. Bajer. Tylko że dostepu broni krata otwarta 9-15 czyli
    w godzinach pracy urzędu. Zrezygnowałem po dyskusji z naczelnikiem, że
    "przecież mogę się zwolnić z pracy". Na poczcie też pracują ludzie nie
    rozumiejący o chodzi w skutecznym dostarczaniu przesyłek.

    PS4. Masz dwa w jednym: jak zamówisz kuriera InPost, a on nie zastanie
    domownika to *teoretycznie* wsadzi paczkę w jakiś bliski paczkomat.
    Działa w 50% przypadków. W pozostałych znajduję u sąsiadów.

    Rozumiem to że ktoś chce mieć kurierów bo dostaje pod dom. Ale niestety
    dla sporej częsci ludzkości kurierzy są najzwyczajniej w świecie
    niedostosowani do realiów życia zawodowego klientów i nic w tym temacie
    się nie zmienia od dziesięcioleci. Oby jak najwięcej konkurencji
    bezbiałkowej.