  • Data: 2019-11-12 15:31:56
    Temat: Re: Gniazdko 230V Wifi
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Mateusz Viste napisał:

    > Dla porównania, jak to rozwiązują Francuzi: istnieją oczywiście
    > "normalne" firmy kurierskie oraz standardowa poczta, ale czasem
    > wygodniej sobie zamówić coś poza domem (bo na wakacjach, bo taniej,
    > bo nieobecność dzienna, bo dyskretniej, itd). W takiej sytuacji
    > istnieje sieć punktów, do których można dostarczyć przesyłkę:
    > z reguły są to jakieś Tabaci albo bary, lub wszelkie inne przybytki
    > handlowe o bardzo szerokich godzinach pracy. Podczas zamawiania
    > towaru mogę wybrać punkt docelowy, i kiedy paczka już dojdzie to
    > mam 2 tygodnie na odebranie. Panu/Pani w sklepie/Tabacu pokazuję
> [...]

    Polacy spaprali sobie miasta niespotykaną liczbą zamkniętych osiedli.
    Czegoś takiego nie ma nigdzie, pomijając kraje trzeciego świata.
    Ale skoro tam już siedzi ten cieć na stróżówce, to nie powinno być
    kłopotu z dostarczaniem paczek pod nieobecność mieszkańców. Jasne,
    że jest on tylko smutną karykaturą paryskiej konsjerżki, ale skoro
    siedzi i trzeba mu płacić...

    --
    Jarek