    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Gniazdko 230V Wifi
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <5dcae506$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
    <5dcb3917$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
    <5dcc0c12$0$17342$65785112@news.neostrada.pl>
    <5dcc2017$0$536$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <5dcc48bf$0$556$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <5dcc5394$0$540$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <Qe5zF.104419$Qo.11195@fx12.ams1>
    <5dcdc6bc$0$540$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Fri, 15 Nov 2019 00:27:50 GMT

    On 2019-11-14, jaNus <p...@b...pl> wrote:
    > Powtarzam: to bandziory mają się bać, a nie ludzie *uczciwi*! I takie
    > właśnie stwierdzenie powinno być *zasadą naczelną*! Zerknij też do
    > posta, gdzie pisałem o "narzędziach" bandziorów:
    > z 13.11.2019, 19:17
    >
    > albo tu:
    > https://groups.google.com/d/msg/pl.misc.elektronika/
    R-4Y57y6oAA/66Ul1kuvBwAJ

    > Albo, jeśli masz dostosowany do tego "czytnik grup", a ów post nadal na
    > dysku, to kliknij w to:
    ><5dcc48bf$0$556$65785112@news.neostrada.pl>
    > - powinien się otworzyć. Przeczytaj 3 razy, moooże zrozumiesz.

    Ale ja rozumiem. Są uwarunkowania historyczne. Są i społeczne. W każdym
    społeczeńswie istnieje grupa osób, które jesli tylko mogą to nawet ze
    szkodą dla innych realizują własne cele. Przy czym zawsze ważniejszy
    jest doraźny zysk niż długofalowa strata. Są to zazwyczaj osoby, które
    robią duzo szumu w okół czegoś co postrzegają jako swoje świete prawa.
    Oczywiście robią tak długo póki same nie doświadczą skutków swojego
    postepowania. W Polsce od pewnego czasu okresla się taką grupę mianem
    suwerena.

    Tak, że serio rozumiem i szczerze, z reka na sercu, nie chce aby do
    Ciebie coś dotarło jedynym mozliwym sposobem jakim mogłoby (zapewnne)
    dotrzeć.

    --
    Marcin