  • Data: 2019-11-15 13:26:25
    Temat: Re: Gniazdko 230V Wifi
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F. napisał:

    > Mozna spojrzec nawet na to USA - tam uczciwy obywatel boi sie
    > uzyc broni, a przestepca nie :-)

    Żaden argument nie trafi do kogoś, kto nie rozumie nawet tego,
    jakie wnioski płyną z podawanych przez siebie przykładów. Rzekomo
    wspierających tezę o pięknie powszechnego posiadania broni, a w
    istocie dobitnie pokazujących bezsens tego stanu.

    Tak jak z tym gościem, co 65 lat temu, mając młotek czy gazrurkę,
    odebrał giwerę milicjantowi, a potem zastrzelił z niej kolejnego.
    Też uzbrojonego i przygotowanego, wspieranego przez kolegów.
    Odebrał szkolonemu mundurowemu, to ze mną by sobie nie poradził?

    Ja wiem, są ludzie, co bez smartfona nie pójdą do sracza, są też
    tacy, co nie rozstają się z pistoletem, noszą go nawet w kieszeni
    piżamy. Ale to nie jest normalne. Normalny uczciwy człowiek nie
    powinien żyć w strachu. Dlatego nie chcę, by u nas było jak w USA,
    bardzo cenię sobie swój spokój.

    Dawno temu jeden z moich znajomych głosił taką tezę: broń w Polsce
    powinna być powszechnie dostępna. Pistolety wraz z amunicją powinny
    być do kupienia nawet w kiosku z gazetami, by nikt nie miał problemu
    z nabyciem. Normalni ludzie na pewien czas się pochowają w bezpieczne
    miejsca i przeczekają ten czas, kiedy wszystkie świry pokupowawszy
    sobie pukawki wzajemnie się wystrzelają. Potem przez jakiś czas będzie
    spokój (podejrzewam, że niektórzy, nawet tutaj, myślą sobie, że Janek
    to wszystko brał na poważnie).

    --
    Jarek