  • Data: 2017-09-15 09:06:59
    Temat: Re: Gniazdo stereo JACK 3.5mm - zwarcia podczas łączenia
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 14 września 2017 12:39:49 UTC+2 użytkownik Marek S napisał:
> [...]
    DC-zasilacza-do-laptopa-wtyk-7.4x5.0mm-pin-1.1m-Dell
    /386

> [...]
    > miernik uniwersalny nie wykazał zwarć, ale... występuje ono mimo to.
    > Układ elektroniczny wykrywający nawet bardzo krótkie zwarcia
    > zasygnalizował to. Otóż zewnętrzny i środkowy fragment bolca wtyczki
    > zwierają się na ułamek sekundy.
    >
    > Wniosek z tego: jeśli zrobimy tak, że na skrajne fragmenty bolca wtyczki
    > dostarczymy zasilanie z gniazda, to będzie to bezpieczne połączenie.
    > Nigdy nie nastąpi zwarcie. Urządzenie podłączone do środkowego segmentu
    > wtyczki musi być odporne na zwarcie. W takim przypadku nie ma strachu,

    Az tak optymistyczny bym nie byl.
    Jak to samo zrodlo zasilania bedziesz uzywac dla dwu urządzeń i bedą one miały
    fizyczne połączenie to styk koncowy jacka moze zetknąć sie z blaszką która ma dotykac
    przeciwległy styk.
    Zwarcie sie i tak zrobi.

    nie idz ta droga. Wiem ze kusi bo jack jest fajny ale nie do tego zastosowania.
    Uzyj czegos innego. Nawet wtyczka usb bedzie lepsza a ps/2 juz zupelnie wypas.