    From: Trybun <r...@y...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: GoClever_Fone_500
    Date: Mon, 07 Jan 2013 20:22:45 +0100

    W dniu 2013-01-07 19:46, ToMasz pisze:
> [...]
    GPS/Telefony_i_Smartphone/GoClever_Fone_500.html

    > mnie zawsze takie firmy irytowały. tak to wygląda że nikomu nie zależy
    > czy sprzedadzą czy nie. niema informacji o wymiarach telefonu. przy 5
    > calach istnieje niebezpieczeństwo, ze telefonu nie da się obsługiwać
    > jedną ręką. da się wtedy wybierać głosowo? Jaka jest rozdzielczość
    > ekranu? Procesor jest marny, wiec będzie wolno działał. pytanie czy
    > długo się będzie wczytywać strona internetowa, czy też operacja
    > "oodzwń" będzie trwała 30 sekund...
    > A wystarczył by jeden filmik na YT
    >
    > ToMasz

    No właśnie.. Choć muszę przyznać że kupiona przeze mnie nawigacja od
    tej firmy sprawuje się nadspodziewanie dobrze. Ale tu istnieje ryzyko
    kupienia słabo funkcjonalnej cegły. Sama rozdzielczość to akceptowalne
    480-800, ale nic nie wiadomo o jakości ekranu. Także wystarczający
    wydaje się być procesor - 1 GHz a na dostatek nie można go posądzić o
    brak drugiego rdzenia. Sam już nie wiem - Nokia Lumia 620 czy ten
    Goclever,,,? W Nokii zachęca dwu systemowy GPS i dobra nawigacja gratis,
    zniechęca trochę mały ekran. A tak nawiasem, miałeś może styczność z
    tym dwusystemowym GPSem? Podobno nawet w pomieszczeniach łapie sygnał.. ?