  • 1. Data: 2013-01-07 19:04:51
    Temat: GoClever_Fone_500
    Od: Trybun <r...@y...com>

    Czy może ktoś z Was posiada taki telefon? I w ogóle co o nim sądzicie -
    warto coś takiego kupić?

    http://www.komputronik.pl/product/179304/Telefony_i_
    GPS/Telefony_i_Smartphone/GoClever_Fone_500.html

  • 2. Data: 2013-01-07 19:46:24
    Temat: Re: GoClever_Fone_500
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 07.01.2013 19:04, Trybun pisze:
    > Czy może ktoś z Was posiada taki telefon? I w ogóle co o nim sądzicie -
    > warto coś takiego kupić?
    >
    > http://www.komputronik.pl/product/179304/Telefony_i_
    GPS/Telefony_i_Smartphone/GoClever_Fone_500.html

    mnie zawsze takie firmy irytowały. tak to wygląda że nikomu nie zależy
    czy sprzedadzą czy nie. niema informacji o wymiarach telefonu. przy 5
    calach istnieje niebezpieczeństwo, ze telefonu nie da się obsługiwać
    jedną ręką. da się wtedy wybierać głosowo? Jaka jest rozdzielczość
    ekranu? Procesor jest marny, wiec będzie wolno działał. pytanie czy
    długo się będzie wczytywać strona internetowa, czy też operacja "oodzwń"
    będzie trwała 30 sekund...
    A wystarczył by jeden filmik na YT

    ToMasz

  • 3. Data: 2013-01-07 20:06:45
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-01-07 19:46, Użytkownik ToMasz napisał:

> [...]
    > ekranu? Procesor jest marny, wiec będzie wolno działał. pytanie czy
    > długo się będzie wczytywać strona internetowa, czy też operacja "oodzwń"

    Wymiary były na stronie "wymiary 143 x 80 x 10 mm"
    Rozdzielczości nie było "800 x 480 pikseli"
    Ale bardzo jestem ciekaw tego filmiki na YT który zawierał by
    te dane.

    Pojemność baterii w sprzęcie z takim ekranem i procesorem
    jest o połowę za niska.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2013-01-07 20:22:45
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2013-01-07 19:46, ToMasz pisze:

> [...]
    > ekranu? Procesor jest marny, wiec będzie wolno działał. pytanie czy
    > długo się będzie wczytywać strona internetowa, czy też operacja

    No właśnie.. Choć muszę przyznać że kupiona przeze mnie nawigacja od
    tej firmy sprawuje się nadspodziewanie dobrze. Ale tu istnieje ryzyko
    kupienia słabo funkcjonalnej cegły. Sama rozdzielczość to akceptowalne
    480-800, ale nic nie wiadomo o jakości ekranu. Także wystarczający
    wydaje się być procesor - 1 GHz a na dostatek nie można go posądzić o
    brak drugiego rdzenia. Sam już nie wiem - Nokia Lumia 620 czy ten
    Goclever,,,? W Nokii zachęca dwu systemowy GPS i dobra nawigacja gratis,
    zniechęca trochę mały ekran. A tak nawiasem, miałeś może styczność z
    tym dwusystemowym GPSem? Podobno nawet w pomieszczeniach łapie sygnał.. ?

  • 5. Data: 2013-01-07 20:29:09
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > tym dwusystemowym GPSem? Podobno nawet w pomieszczeniach łapie sygnał.. ?

    Co to jest "dwusystemowy GPS"?
    Chodzi Ci o AGPS czy GLONASS? :P

  • 6. Data: 2013-01-07 20:31:09
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Trybun" <r...@y...com> napisał w wiadomości

    > Goclever,,,? W Nokii zachęca dwu systemowy GPS i dobra nawigacja gratis,
    > zniechęca trochę mały ekran. A tak nawiasem, miałeś może styczność z tym
    > dwusystemowym GPSem? Podobno nawet w pomieszczeniach łapie sygnał.. ?

    Jaki dwusystemowy? chodzi o AGPS? Przecież to chyba prawie każdy aktualny
    produkt ma.. A w pomieszczeniach łapie bo przez internet ciągnie fixa i
    wyznacza położenie na podstawie położenia stacji bazowych GSM.
    http://www.mobile-internet.pl/Felietony,12,13349,GPS
    -kontra-AGPS

    --
    Irokez

  • 7. Data: 2013-01-07 20:37:52
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Q" <n...@s...org> napisał w wiadomości
    > Co to jest "dwusystemowy GPS"?
    > Chodzi Ci o AGPS czy GLONASS? :P

    Kurde, faktycznie ma GLONASS.. ale czad :)
    Więc ma "3 systemy" GPS/A-GPS/GLONASS

    --
    Irokez

  • 8. Data: 2013-01-07 20:44:07
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 7 Jan 2013 20:37:52 +0100, Irokez napisał(a):

    > Kurde, faktycznie ma GLONASS.. ale czad :)
    > Więc ma "3 systemy" GPS/A-GPS/GLONASS

    czyli już konsekwentnie nalezy też nazywać rodzaje silników, których będzie
    teraz cztery: benzynowe, diesle, turbodiesle oraz turbobenzyny.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 9. Data: 2013-01-07 21:24:55
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2013-01-07 19:04, Trybun pisze:
    > Czy może ktoś z Was posiada taki telefon? I w ogóle co o nim sądzicie -
    > warto coś takiego kupić?
    >
    > http://www.komputronik.pl/product/179304/Telefony_i_
    GPS/Telefony_i_Smartphone/GoClever_Fone_500.html

    tu sa zdjecia z "reala":
    http://technologie.gazeta.pl/internet/51,113841,1285
    7391.html?i=0
    wygląda bardzo delikatnie, chyba upadku z ręki na bruk nie przeżyje...

    no i filmik tez jest:
    https://www.youtube.com/watch?v=3kcQj3FUAtQ

    --
    the_foe

  • 10. Data: 2013-01-07 22:10:45
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 07.01.2013 20:37, Irokez pisze:
    > Użytkownik "Q" <n...@s...org> napisał w wiadomości
    >
    > Kurde, faktycznie ma GLONASS.. ale czad :)
    > Więc ma "3 systemy" GPS/A-GPS/GLONASS

    pomieszałeś. GPS to system oparty na satelitach amerykańskich. Niestety
    co parę dni Twoje urządzenie musi dostać nowe dane. może je dostać z
    satelity(długo trwa) albo z sieci gsm (szybko) Glonass to ruski system
    satelit. nie wiem jaka jest różnica techniczna, ale "załapanie" nie trwa
    wcale. tzn zanim wybiorę nawiguj dom (SGnote1) mam położenie. GPS z
    bólami łapał na parapecie. glonass w 30 sekund na biurku metr od okna. w
    środku mieszkania - niema szans.

    ToMasz