  • Data: 2020-03-27 19:55:05
    Temat: Re: Gra telewizyjna.
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Zgadles JF. Jestem pewny że wnukowi się spodoba. Kilka razy dostał ode mnie
    starodawne zabawki. Bilard, taki co się wystrzeliwuje kulkę i ona pomiędzy gwoździami
    leci i wpada na dole do punktowanych przegródek jest od jakiegoś czasu jedną z
    większych atrakcji na dziecięcych imprezach. To że teraz dzieci mają inne zabawki,
    którymi bawią się tylko chwilę, i stwierdzenie że stare teraz do niczego się nie
    nadają jest błędne.