  • Data: 2019-12-23 07:02:45
    Temat: Re: Gromadzą naszą lokalizację 24/7.
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-12-23 o 06:27, J.F. pisze:

    >> https://www.dobreprogramy.pl/Gromadza-nasza-lokaliza
    cje-247.-Tak-mozna-wysledzic-nawet-prezydenta,News,1
    05356.html

    > Nic nowego chcialoby sie rzec. Moze tylko to:
    >
    > "Nie wspominając już oczywiście o Facebooku. Ten gigant przyznał się
    > kilka dni temu do zbierania informacji o przybliżonej lokalizacji
    > swoich użytkowników nawet, gdy owa funkcja zostanie wyłączona w
    > smartfonie."
    >
    > Zrobili sobie wlasna mape wi-fi ?

    Raczej lokalizują na podstawie połączeń ze stacjami bazowymi.

    > "Eksperci Zuckerberga znaleźli sposób, jak zamieszać ludziom w głowach
    > na tyle, by wciąż uzyskiwać te dane. "
    >
    > A tego nie rozumiem :-)

    Bo to kłamstwo które miało zrobić zasłonę dymną.

    > 99% ma to w ...., 90% to moze sobie nawet chwali.

    > troche na to za pozno :-(

    Moda i przyzwyczajenia się zmieniają, może kolejne pokolenie uzna
    że nie chce być permanentnie śledzone. A może też nie będzie
    widzieć w tym problemu.