  • 1. Data: 2019-12-21 23:20:06
    Temat: Gromadzą naszą lokalizację 24/7.
    Od: z <...@...pl>

    https://www.dobreprogramy.pl/Gromadza-nasza-lokaliza
    cje-247.-Tak-mozna-wysledzic-nawet-prezydenta,News,1
    05356.html

    "W większości przypadków (szczególnie sławnych osób) poznanie
    lokalizacji miejsca pracy oraz domu wystarczyło do poznania tożsamości.
    Określanie takich danych jako anonimowe jest - absolutnie przekłamanym
    stwierdzeniem, które było demaskowane już w niejednym badaniu - mówi
    Paul Ohm, profesor prawa i analityk prywatności na Uniwersytecie
    Georgetown, dla serwisu The New York Times."

    Niby nic odkrywczego. Ale...

    Skoro rosyjskie trolle stanowią zagrożenie dla demokracji, skoro
    wysyłanie wiadomości przez net służy do gnębienia np. kasty sędziowskiej
    co jest faszystowskim upodleniem przeciwników politycznych...

    To czym jest kilkaset firm na świecie (może tysiące) które mają takie
    wrażliwe dane i żadne RODOSRODO na nich nie działa bo niby są anonimowe?

    Coś czuję że stare nokie podrożeją szybciej niż myśleliśmy

    Tak wiem... To nie załatwia tematu ale odejście od tych durnych
    aplikacji społecznościowych, sklepowych czy komunikatorów przynajmniej
    utrudni ten ZGODNY Z PRAWEM proceder

  • 2. Data: 2019-12-22 00:14:49
    Temat: Re: Gromadzą naszą lokalizację 24/7.
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-12-21 23:20, z wrote:
> [...]
    >
    > Tak wiem... To nie załatwia tematu ale odejście od tych durnych
    > aplikacji społecznościowych, sklepowych czy komunikatorów przynajmniej

    Jeśli, jak twierdzisz, to problem aplikacji to wystarczy z nich nie
    korzystać.

  • 3. Data: 2019-12-22 00:26:26
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "z" 5dfe9a96$0$546$6...@n...neostrada.pl

> [...]
    05356.html

    > "W większości przypadków (szczególnie sławnych osób) poznanie lokalizacji miejsca

    Jak zwykle z szuka zła oddalonego, ale nie zauważa poliskiego?...

    https://wyborcza.pl/7,75399,25313570,ciemna-strona-s
    elfie-przesladowca-wytropil-ofiare-po-odbiciu.html
    Sato powiększył selfie kobiety zamieszczone przez nią w internecie.
    Było tak wysokiej jakości, że w odbiciu źrenicy widać było wyraźnie
    widok okolicy. Za pomocą Google Street View stalker odnalazł pasującą
    do obrazu konkretną stację metra.

    Znam masę (może 'znam' to za wiele -- to nie są moje qmpele
    czy moi qmple) ludzi, którzy w odbiciach w źrenicach (swoich,
    innych ludzi czy nawet zwierząt) ukrywają to, co istotne
    na zdjęciu -- tymczasem znalazł się ktoś, kto nie wiedział
    o takich odbiciach...

    W źrenicach, okularach, szybach wystawowych a nawet w szkłach
    okularów, które ukazały obicia w źrenicach... ;)

    IMO 'źrenica' jest tu 'lustrem', czyli mając (a chyba
    mamy) 'odbicie w lustrze' -- mamy też 'odbicie w źrenicy'...

    Natomiast odbicie źrenicy otrzymamy na matrycy camerki. ;)

    [z nie zrozumie ale może inni zrozumieją...]

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 4. Data: 2019-12-22 01:00:09
    Od: killing of predatory capitalism pest <s...@s...usraelskiej.kutasowki.i.pozeraczu.szkopskich.gowien.invalid>

    z wrote:
    > Niby nic odkrywczego. Ale...
    Znane od 25'tu lat, *MOTLOCH* jest sam temu winien,
    kto nie stawia oporu - bedzie zgnojony (szczegolnie
    przez USrael - NATO *MORD* MAFIA).

    Warte przanalizowania: http://bit.ly/2MBpEuA

    --
    Zajebalowo WIOCHA

    *LAJNO* atakuje: http://bit.ly/2OKhm3j

  • 5. Data: 2019-12-22 11:33:01
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-12-21 o 23:20, z pisze:
> [...]
    >

    > "W większości przypadków (szczególnie sławnych osób) poznanie
    > lokalizacji miejsca pracy oraz domu wystarczyło do poznania tożsamości.

    Pff. Gdy jeszcze istniały w 100% telefony stacjonarne i książki
    telefoniczne to 90% dało się namierzyć bez problemu.
    Ić spać, Kolumbie :>

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 6. Data: 2019-12-22 13:48:29
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

> [...]

    > wrażliwe dane i żadne RODOSRODO na nich nie działa bo niby są anonimowe?
    >
    > Coś czuję że stare nokie podrożeją szybciej niż myśleliśmy

    Jak jełop nie potrafi się zdecydować na wyłączenie lokalizacji
    "bo takie fajne i pożyteczne apki" jej wymagają to tym bardziej
    nie będzie kupował telefonu bez GPS.

    A najfajniej wyszło jak się okazało że tajną bazę wojskową czy
    innych służb siłowych najszybciej namierzysz przez publikowane
    wyniki codziennych treningów dbających o kondycję "pracowników". :-)

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2019-12-22 16:06:03
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-12-22 o 00:14, kk pisze:

    > Jeśli, jak twierdzisz, to problem aplikacji to wystarczy z nich nie
    > korzystać.

    Nie wystarczy. Jak się ma ambicje i uchwala się RODOSRODO to trzeba
    uniemożliwić takie zbieranie informacji.

    Albo bardziej mądre rozwiązanie:
    Dać sobie spokój z uszczęśliwianiem ludzi na siłę i marnowaniem podarków
    sił i środków i pogodzić się z możliwościami technologicznymi

    A wtedy faktycznie każdy biały ;-) wykształcony człowiek będzie mógł sam
    podjąć decyzję czy godzi się na inwigilację w zamian za fantastyczne
    możliwości komunikacji.

    Bo człowiek z natury jest WOLNY a RODO go tylko UCIEMIĘŻA

  • 8. Data: 2019-12-22 16:10:09
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-12-22 o 11:33, LordBluzg(R) pisze:
    > Ić spać, Kolumbie :>

    Zapewne nie zauważyłeś że chodzi o coś więcej niż strach jednego
    Kowalskiego. Chodzi o oszukiwanie ludzi że przepisy również unijne coś
    robią, są skuteczne i są komuś potrzebne.

    A jeśli ta ułuda jest finansowana z moich podatków to JEBAĆ (modne
    słowo) UE i jej socjalistyczne wynaturzenia ;-)

  • 9. Data: 2019-12-22 16:15:36
    Od: z <...@...pl>

    Widzę że bagatelizowanie bardzo modne.

    Zobaczymy jak szybko się okaże że to jednak coś znaczy.

    Zapewne najlepiej zadziałałby jakiś atak hakerski na banki za pomocą
    takiego "zgodnego z prawem zbierania danych"

    Wtedy ptaszki zaczną inaczej ćwierkać ;-)

    Że baki są bardzo dobrze zabezpieczone? chachacha. Pojawią się ataki
    zindywidualizowane pod konkretnego użytkownika z użyciem technologi i
    sztuczek psychologicznych.

    To tylko kwestia czasu.

  • 10. Data: 2019-12-23 02:01:30
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    W dniu 2019-12-22 o 16:15, z pisze:

    > Widzę że bagatelizowanie bardzo modne.

    Gdzie ty tu bagatelizowanie widzisz?
    Ja GPS mam w telefonie wyłączony i mam świadomość że
    należę do nic nie znaczącej mniejszości.
    Większość ma włączone.

    > Zobaczymy jak szybko się okaże że to jednak coś znaczy.
    >
    > Zapewne najlepiej zadziałałby jakiś atak hakerski na banki za pomocą
    > takiego "zgodnego z prawem zbierania danych"

    Bank nie jest osobą fizyczną.

> [...]
    >
    > Że baki są bardzo dobrze zabezpieczone? chachacha. Pojawią się ataki
    > zindywidualizowane pod konkretnego użytkownika z użyciem technologi i

    Ale włamanie do banku ma się nijak do zbierania danych o fizycznym
    człowieku.