  • 1. Data: 2013-06-25 15:10:28
    Temat: HA1457 potrzebny
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    Może ma ktoś w przydasiach, czas dostawy z Chin mnie nie zachęca do
    zamawiania ;-)

    Włodek

  • 2. Data: 2013-06-26 13:55:45
    Temat: Re: HA1457 potrzebny
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Włodzimierz Wojtiuk" <"WBodzimierz Wojtiuk"> napisał w
    wiadomości news:51c996c4$0$1250$65785112@news.neostrada.pl...
    > Może ma ktoś w przydasiach, czas dostawy z Chin mnie nie zachęca do
    > zamawiania ;-)

    Takie coś mi wyskoczyło
    https://elektronik-service.com.pl/ha1457___manufactu
    rer_hitachi-90499i. Nie
    znam sklepu i nie wiem czy o ten układ Ci chodzi.
    Wojtek

    --
    Nie ma w języku elfów, entów, krasnoludów ani ludzi takiego przekleństwa
    aby wypowiedzieć się o stanie dróg w Polsce.

  • 3. Data: 2013-06-26 21:12:02
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2013-06-26 13:55, wowa wrote:

> [...]
    > https://elektronik-service.com.pl/ha1457___manufactu
    rer_hitachi-90499i.
    > Nie znam sklepu i nie wiem czy o ten układ Ci chodzi.

    Dzieki za zainteresowanie ale to nie to
    to to: http://www.wellgainelectronics.com/hitachiha1398high
    .aspx
    cena jest nieakceptowalna, to juz wole u Chińczyków zamówić ;-)

    Włodek

  • 4. Data: 2013-06-27 07:37:45
    Od: Grzegorz Brzęczyszczykiewicz <g...@o...pl>

    Użytkownik Włodzimierz Wojtiuk napisał:

    > Dzieki za zainteresowanie ale to nie to
    > to to: http://www.wellgainelectronics.com/hitachiha1398high
    .aspx
    > cena jest nieakceptowalna, to juz wole u Chińczyków zamówić ;-)

    Wygląda to na straszną staroć. Datasheet (
    http://www.datasheetarchive.com/HA1457-datasheet.htm
    l ) ma datę 1977 rok.

    G.B