    From: Pszemol <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: HTC One X czy iPhone5?
    Date: Thu, 10 Jan 2013 15:16:41 +0000 (UTC)

    Pszemol <P...@P...com> wrote:
    > Rozważam wymianę swego wysłużonego, 2 i 1/2 rocznego iPhone4 na coś
    > nowszego...
    >
    > Pod uwagę biorę oczywiście iPhone5 ale w oko wpadł mi również HTC One X.
    >
    > Czy ktoś z użytkujących te słuchawki zechciałby się podzielić wrażeniami z
    > pierwszej ręki i ewentualnie zachęcić/zniechęcić mnie do wyboru jednego lub
    > drugiego?
    >
    > Zakup połączony jest z wzięciem dwuletniej umowy na abonament, więc to na
    > co się zdecyduję będzie ze mną kolejne dwa lata i będzie mieć SIMlocka...
    >
    > Ktoś się może również orientuje czy zapowiadane są jakieś inne fajne
> [...]

    http://www.phonearena.com/reviews/Apple-iPhone-5-vs-
    HTC-One-X_id3144/page/2
    Co mi się w tym artykule rzuca w oczy jesli chodzi o opinie porównujących
    te słuchawki:
    - zdecydowanie większy ekran w HTC
    - nienaturalnie ciepłe odcienie barw w HTC
    - tylko jakas wersja miedzynarodowa HTC ma 4-rdzeniowy CPU Tegra,
    amerykanska ma 2-rdzeniowy Qualcomm, i się im to HTC przy testach zacinało
    czkawką a iPhone5 pracował płynnie
    - iPhone można kupić w drozszej wersji z wieksza iloscia pamieci (32GB,
    64GB) HTC oferuje tylko 16GB bez gniazda na sd card
    - wedlug oceny autorów artykulu iPhone5 wypada lepiej w kwestii
    przegladania stron www
    - HTC ma NFC, iPhone5 tego nie ma
    - przy ocenie aparatu foto HTC znowu wypada ciutkę gorzej w sytuacjach
    niższego natężenia oświetlenia, natomiast w ocenie kamery video
    zdecydowanie wygrywa iPhone5
    - iPhone5 ma lepsze wbudowane głośniki
    - HTC wygrywa w konkurencji oglądania filmów ze względu na większy ekran
    - w iPhone lepiej słychać rozmowy telefoniczne, zwłaszcza w warunkach
    otaczającego nas hałasu oraz posiada mikrofon kasujący szumy co sprawia ze
    również rozmówca słyszy nas lepiej gdy użyjemy iPhone5

    W podsumowaniu autora iPhone5 dostał lepszą ocenę ogólną.

    Pytanie tylko czy nie ma czegoś nowego na horyzoncie co mogłoby obie te
    słuchawki przysłonić swym cieniem :-)