  • 1. Data: 2013-01-09 23:09:46
    Temat: HTC One X czy iPhone5?
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Rozważam wymianę swego wysłużonego, 2 i 1/2 rocznego iPhone4 na coś
    nowszego...

    Pod uwagę biorę oczywiście iPhone5 ale w oko wpadł mi również HTC One X.

    Czy ktoś z użytkujących te słuchawki zechciałby się podzielić wrażeniami z
    pierwszej ręki i ewentualnie zachęcić/zniechęcić mnie do wyboru jednego lub
    drugiego?

    Zakup połączony jest z wzięciem dwuletniej umowy na abonament, więc to na
    co się zdecyduję będzie ze mną kolejne dwa lata i będzie mieć SIMlocka...

    Ktoś się może również orientuje czy zapowiadane są jakieś inne fajne
    słuchawki od Google/Motoroli, Microsoftu (czy innych większych producentów)
    na które warto poczekać? Specjalnie mi się z wymianą nie spieszy...

  • 2. Data: 2013-01-10 16:16:41
    Temat: Re: HTC One X czy iPhone5?
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Pszemol <P...@P...com> wrote:
> [...]
    > słuchawki od Google/Motoroli, Microsoftu (czy innych większych producentów)
    > na które warto poczekać? Specjalnie mi się z wymianą nie spieszy...

    http://www.phonearena.com/reviews/Apple-iPhone-5-vs-
    HTC-One-X_id3144/page/2
    Co mi się w tym artykule rzuca w oczy jesli chodzi o opinie porównujących
    te słuchawki:
    - zdecydowanie większy ekran w HTC
    - nienaturalnie ciepłe odcienie barw w HTC
    - tylko jakas wersja miedzynarodowa HTC ma 4-rdzeniowy CPU Tegra,
    amerykanska ma 2-rdzeniowy Qualcomm, i się im to HTC przy testach zacinało
    czkawką a iPhone5 pracował płynnie
    - iPhone można kupić w drozszej wersji z wieksza iloscia pamieci (32GB,
    64GB) HTC oferuje tylko 16GB bez gniazda na sd card
    - wedlug oceny autorów artykulu iPhone5 wypada lepiej w kwestii
    przegladania stron www
    - HTC ma NFC, iPhone5 tego nie ma
    - przy ocenie aparatu foto HTC znowu wypada ciutkę gorzej w sytuacjach
    niższego natężenia oświetlenia, natomiast w ocenie kamery video
    zdecydowanie wygrywa iPhone5
    - iPhone5 ma lepsze wbudowane głośniki
    - HTC wygrywa w konkurencji oglądania filmów ze względu na większy ekran
    - w iPhone lepiej słychać rozmowy telefoniczne, zwłaszcza w warunkach
    otaczającego nas hałasu oraz posiada mikrofon kasujący szumy co sprawia ze
    również rozmówca słyszy nas lepiej gdy użyjemy iPhone5

    W podsumowaniu autora iPhone5 dostał lepszą ocenę ogólną.

    Pytanie tylko czy nie ma czegoś nowego na horyzoncie co mogłoby obie te
    słuchawki przysłonić swym cieniem :-)

  • 3. Data: 2013-01-10 16:18:24
    Od: atm <...@v...pl>

    > W podsumowaniu autora iPhone5 dostał lepszą ocenę ogólną.
    >
    > Pytanie tylko czy nie ma czegoś nowego na horyzoncie co mogłoby obie te
    > słuchawki przysłonić swym cieniem :-)

    Nie bierzesz pod uwage Lumii 920?

  • 4. Data: 2013-01-10 18:20:36
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    atm <...@v...pl> wrote:

    > Nie bierzesz pod uwage Lumii 920?

    Popatrzę sobie też na Lumnię...
    Uważasz że jest lepsza od HTC One X czy od iPhone5?

  • 5. Data: 2013-01-10 18:40:01
    Od: atm <...@v...pl>

    > Popatrzę sobie też na Lumnię...
    > Uważasz że jest lepsza od HTC One X czy od iPhone5?

    Nie mialem jeszcze okazji jej przetestowac. Mysle, ze glowna role bedzie
    odgrywal sposob korzystania z telefonu - jesli wymagane beda specyficzne
    aplikacje to zapewne sie ich nie znajdzie (np. Androzic).
    Dostajesz gratis sensowna nawigacje offline, swietny aparat, bardzo
    dobry wyswietlacz itd. Pozostaje kwestia systemu...

  • 6. Data: 2013-01-10 18:43:11
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2013-01-10 18:40, atm wrote:

> [...]

    Duzo jest lepszych lub gorszych zestawien:
    http://www.wpcentral.com/iphone5-versus-lumia-920

    Co do HTC, telefony tej marki nigdy nie byly do przodu z jakoscia zdjec,
    do niedawna nakladka byla czyms pozytywnie wyrozniajacym, teraz
    niekoniecznie. Design jest fajny, ale jak sam zauwazyles wykasowali slot
    mSD. W Europie daja 32GB a w One X+ bodajze 64GB co jest w zupelnosci
    wystarczajaca iloscia.

  • 7. Data: 2013-01-10 19:08:03
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 09.01.2013 23:09, Pszemol pisze:
    > Rozważam wymianę swego wysłużonego, 2 i 1/2 rocznego iPhone4 na coś
    > nowszego...
    naprawdę nie chcę Ciebie urazić, ale po cholere zmieniasz urządzenie?
    zastanowiłeś się?

    > Pod uwagę biorę oczywiście iPhone5 ale w oko wpadł mi również HTC One X.

    Tylko że telefon w w.w urządzeniach to mniej niż 10% wartości. chcesz
    nowy telefon, czy urządzenie o możliwościach zbliżonych do netbooka?
    Jeśli bardziej to drugie, to sam wiesz ze niema porównania. Doskonale
    wiesz jakie są zalety i wady iPhona, także wady androida. jakbyś
    wybierał któregoś androida, albo któregoś iPhona to można dyskutować. Te
    opcje które wypisałeś pachną trolowaniem. Jeszcze wstaw do porównania
    jakiś topowy model z windowsem i wtedy jak blondynki możemy zapomnieć o
    OSach i porównywać ile pamięci i Mpix mają urządzenia. Brawo

    ToMasz

  • 8. Data: 2013-01-10 19:44:06
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Pszemol napisał:
    > Rozważam wymianę swego wysłużonego, 2 i 1/2 rocznego iPhone4 na coś
    > nowszego...
    >
    > Pod uwagę biorę oczywiście iPhone5 ale w oko wpadł mi również HTC One X.

    Wszedzie (W reklamach i artykulach "sponsorowanych")
    chwalą Sony Xperia Bond Z ;)

  • 9. Data: 2013-01-10 19:49:27
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    ToMasz <n...@n...neostrada.pl> wrote:
    > naprawdę nie chcę Ciebie urazić, ale po cholere zmieniasz urządzenie? zastanowiłeś
    się?

    Tak, zastanawiałem się :-)
    Wymieniam bo czemu nie? Stara zabawka mi się znudziła i potrzebuję nową :-)

    A tak poważniej - mam plan rodzinny, w niej trzy słuchawki. Dwa iPhone4 i
    Blackberry Torch. Ten ostatni jest na etapie agonii, trzeba go wymienić na
    coś nowego - to spowoduje odnowienie kontraktu na dwa lata dla wszystkich
    trzech sluchawek więc można skorzystac z oferty wymiany wszystkich trzech
    naraz. Przy okazji zostana dwa sprawne iPhone4 do rozdania w rodzinie lub
    do uzywania za granica...

> [...]
    > topowy model z windowsem i wtedy jak blondynki możemy zapomnieć o OSach i
    > porównywać ile pamięci i Mpix mają urządzenia. Brawo

    Mysle ze iOS i Android są w przybliżeniu podobne jesli chodzi o ilosc
    aplikacji i to co mozna z urzadzeniem zrobic w sieci...
    Dwa lata temu Android mial mniej aplikacji ale dawal flash. Teraz sie to
    wyrownalo i w 4.2 nie ma juz tez flasha... :-)
    Co do Windows to niestety wciaz jest bardzo kiepsko z aplikacjami.

  • 10. Data: 2013-01-10 23:49:32
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Mr Misio" <m...@g...pl> wrote in message

    > Wszedzie (W reklamach i artykulach "sponsorowanych")
    > chwalą Sony Xperia Bond Z ;)

    Wygląda nieźle, ale 5" ekran może być zbyt wielki... zobaczymy jak
    będzie można go wziąć do ręki poza wystawą w Las Vegas :-)

    Czy to ma być z Androidem na pokładzie czy WM8?