  • Data: 2014-02-17 21:40:05
    Temat: Re: HTML5 - jak zorganizować drag and drop?
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 17 Feb 2014 19:50:17 +0100, Marek napisał(a):

    > No więc sam widzisz. Gdybym bazował na tym, to po aktualizacji jQuery
    > projekty przestawałyby mi działać, miałbym lawinę telefonów.

    W jQuery rzadko wprowadzają na tyle fundamentalne zmiany, by coś aż tak
    zepsuć. Do zmian wprowadzonych w 1.9 jest jQuery.migrate.

    > Wiem, że jQuery to spore usprawnienie jednakże preferuję marekQuery bo
    > panuję nad kodem. Raz napiszę a potem używam.

    Czyli lubisz wynajdywać koło. W sumie jak każdy na jakimś tam etapie ;)

    > Życie pokaże. Jeśli gdzieś się sypnie, naniosę korektę i wszyscy klienci
    > ją zyskają. To chyba nie problem?

    Skoro masz za dużo wolnego czasu... :)

    > pracochłonne. Co gorsze, jeśli ta usterka wystąpi w kolejnej wersji
    > jQuery, to znów muszę poprawiać to co już kiedyś poprawiałem. Tego typu
    > zdarzenia skutecznie zachęciły mnie do zakasania rękawów i zrobienia
    > czegoś własnego.

    jQuery i podobne rozwija spora społeczność ludzi znających JS od podszewki.
    Wolę się zdać na nich, niż doktoryzować z JS i jego implementacji w różnych
    przeglądarkach.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl