eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyHamowanie silnikiem a dwumasa › Re: Hamowanie silnikiem a dwumasa
  • Data: 2016-10-19 22:24:41
    Temat: Re: Hamowanie silnikiem a dwumasa
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Wed, 19 Oct 2016 12:34:18 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > Użytkownik Tomasz Pyra h...@s...spam.spam ...
    >
    >> To się nie da - taki element żyje jakiś tam przebieg i zazwyczaj tego nie
    >> przeskoczysz.
    >
    > W ten sposób mozna podejsc do kazdego tematu.
    > Jeżeli uwazasz, ze powiedzmy wydanie dodatkowych 4.000 raz na dwa lata nie
    > ma znaczenia to moze nawet troche zazdroszcze.

    Mi nie chodzi o to że dwumasa zawsze będzie żyła tak samo, a raczej o to,
    że jak już się "roztelepała" to teraz już procedury na przdłużanie jej
    życia nie ma - jest uszkodzona, rozleci się raz-dwa i trzeba to naprawić.

    Natomiast mając nowe koło dwumasowe oczywiście można jeździć tak żeby
    wystarczyła na dłużej, albo na krócej.

    > Ja tam lubie wiedziec za co płace.
    > A wiem ze z tym zuzyciem bywa róznie.
    > Bo na tych samych samochodach jedni rozwalaja dwumase przez 150kkm a inny
    > jezdza 300 i nic sie nie dzieje.

    Trudno powiedzieć - ja w moim aucie mam 300kkm i nadal oryginalną tarczę
    sprzęgła (dwumasę też).
    A styl jazdy nie wydaje się na szczególnie oszczędny i dla sprzęgła i dla
    dwumasy.
    To nawet trudno mi zgadnąć co robią ci którym dwumasa pada regularnie co
    100kkm.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: