-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neost
rada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Subject: Re: Hamowanie silnikiem a dwumasa
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <X...@1...0.0.1>
<bjz2ej8znbm7$.dlg@myjk.org>
<X...@1...0.0.1>
<1...@4...net>
<X...@1...0.0.1>
Date: Wed, 19 Oct 2016 22:24:41 +0200
Message-ID: <dijt3njvvord$.jfbr6xwrsb36.dlg@40tude.net>
Lines: 29
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89-77-179-152.dynamic.chello.pl
X-Trace: 1476908803 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15202 89.77.179.152:1041
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2590382
[ ukryj nagłówki ]Dnia Wed, 19 Oct 2016 12:34:18 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):
> Użytkownik Tomasz Pyra h...@s...spam.spam ...
>
>> To się nie da - taki element żyje jakiś tam przebieg i zazwyczaj tego nie
>> przeskoczysz.
>
> W ten sposób mozna podejsc do kazdego tematu.
> Jeżeli uwazasz, ze powiedzmy wydanie dodatkowych 4.000 raz na dwa lata nie
> ma znaczenia to moze nawet troche zazdroszcze.
Mi nie chodzi o to że dwumasa zawsze będzie żyła tak samo, a raczej o to,
że jak już się "roztelepała" to teraz już procedury na przdłużanie jej
życia nie ma - jest uszkodzona, rozleci się raz-dwa i trzeba to naprawić.
Natomiast mając nowe koło dwumasowe oczywiście można jeździć tak żeby
wystarczyła na dłużej, albo na krócej.
> Ja tam lubie wiedziec za co płace.
> A wiem ze z tym zuzyciem bywa róznie.
> Bo na tych samych samochodach jedni rozwalaja dwumase przez 150kkm a inny
> jezdza 300 i nic sie nie dzieje.
Trudno powiedzieć - ja w moim aucie mam 300kkm i nadal oryginalną tarczę
sprzęgła (dwumasę też).
A styl jazdy nie wydaje się na szczególnie oszczędny i dla sprzęgła i dla
dwumasy.
To nawet trudno mi zgadnąć co robią ci którym dwumasa pada regularnie co
100kkm.
Następne wpisy z tego wątku
- 19.10.16 23:00 Budzik
- 20.10.16 10:46 RadoslawF
- 20.10.16 19:18 Cavallino
- 20.10.16 21:33 Tomasz Pyra
- 21.10.16 17:12 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=