eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipHelp !! › Re: Help !! moje rozwiązanie zawieszania się DSL-a
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news2.icm.edu.pl
    !sgh.waw.pl!moderators!chopin
    From: "news.onet.pl" <t...@t...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Help !! moje rozwiązanie zawieszania się DSL-a
    Date: Mon, 3 Nov 2003 22:15:57 +0000 (UTC)
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 48
    Approved: B...@b...bofh.org.pl
    Message-ID: <bo6eig$581$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <bo12br$6mm$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: akson.sgh.waw.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Original-Date: Mon, 03 Nov 2003 21:41:33 +0100
    X-Original-NNTP-Posting-Host: dsl.trustnet.pl
    X-Original-X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1067892117 5377 80.55.143.94 (3 Nov 2003
    20:41:57 GMT)
    X-Original-X-Complaints-To: u...@t...pl
    X-Original-NNTP-Posting-Date: Mon, 3 Nov 2003 20:41:57 +0000 (UTC)
    X-Original-User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; PL; rv:1.3.1)
    Gecko/20030425
    X-Original-X-Accept-Language: pl, en-us, en
    In-Reply-To: <bo12br$6mm$1@nemesis.news.tpi.pl>
    X-Original-X-Virus-Scanned: by amavisd-new at TP Internet
    X-Moderator: Piotr Kucharski <chopin at sgh dot waw dot pl>
    X-Moder-Tool: modArc v2.1, last rev. 2003.07.17
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:58918
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik Darek napisał:
    > Mam łącze Internet DSL 512 od 3 tygodni i od samego początku modem
    > dostarczony przez TPSA zawiesza się conajmniej raz dziennie. 6 krotnie
    > zgłaszałem usterkę w POLPAKU-u za każdym razem podobno coś poprawiano ale
    > rezultatu nie ma do tej pory. Mam w związku z tym pytanie: Czy ktoś miał już
    > takie problemy i jak się to zakończyło?

    ja miałem
    od 2 miesięcy

    telefony dwa razy dziennie do infolini nie ceh mi się o tym gadać.

    Trzeba zrobić tak:

    zadzownić do polpaku. nadadzą ci numer zgłoszenia.
    zadzonić od razu pod 9424 (zgłosznie awarii)
    zapytają cię o numer z polpaka.

    następnego dnia przychodzi Pan i robi pomiary na lini.
    striwerdza, ze linia jest piękna i czysta, ale przekaze sprawę do
    fachowców od polaku.
    następnego dnia trzeba zadzwonić do 9224 z opierdalem ile trwa
    rozpatrzenie awarii. Pani grzecznie stwierdzi, zę u niej w kartotece
    cały czas masz awarię i trzeba czekać.
    Dzwonisz jeszcze dwa razy. W końcu Pan (pewnie inna) stwierdza, że
    przekaże jeszcze raz jako PILNE.

    następnego dnia przychodzą technicy z Polpaku (pewni ci sami, co ci
    zakładali modem). Podłączają laptopa, konfigurują i mówią, że działa.
    Wteyd to do nich, zę TERAZ działa, ale sie zawiesiło dwa razy dzisiaj.

    Powinni to zgłosić dalej (oni będą wiedzieć do kogo). I powiedzą że
    oddzwonią. Oddzownią i powiedzą, że w głownym Polpaku sprawdzili i:
    modem jest sprawny, port na DSLamie jest sprawny i wszystkiemu winna
    jest tłumliwość linii ... bo ... panowie od kabli sprawdzają na prądzie
    stałym, a dla DSL-a trzeba sprawdzać na zmiennym i że zmienią parę w
    centrali.
    Po godzinie modem się wiesza (zmieniają parę) i od tą już chodzi.

    tyle mojej historiii.

    acha w podawania zgłoszenia na 9224 ważne jest podanie, że modem się
    zawiesza "często i regularnie" - to chyba jakieś ich słowo kluczowe.

    I ważne: nie wolno opierdalać panów co przyjdą z polaka do ciebie. Od
    nich zalezy jak szybko puszczą sprawę dalej.

    Wojtek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: